Mano žadintuvas

Santrauka:
Turiu, net nepamenu prieš kiek metų pirktą, kinų gamybos žadintuvą. Čirškia jis klaikiai, bet yra pas jį ir teigiama savybė – nuspaudi tokį mygtuką ir minutėlei laikrodis nutyla. Tada vėl ima budinti. Aš ir vėl nuspaudžiu... Kartais taip kartojasi n kartų – kol jis įveikia mane arba... dėl nežinomų priežasčių užsiožiuoja ir jau nebečirškia. Žodžiu, yra sunkiai prognozuojamas. Dėl to kartais pakliūnu į bėdą. Ruošiuosi išmesti, įsigyti naują, bet vis pagailiu – šitas žadintuvas man kaip senas draugas. O juk draugui atleidžiam jo charakterio trūkumus...
Ištiško rytas ant pagalvės
Kiaušinio trynio spalvomis.
Man taip sunku pakelti galvą...
Bet žadintuvas lyg vinis

Įsmigęs smegenų kampučiuos
Su skausmu išveja sapnus.
Tironas tikras, tikras dučė.
Gerai, keliuosi jau... Einu.

Ne. Pagulėsiu dar truputį.
Minutę vieną – tiek pakaks.
Neriu į juodą minkštą putą...
Bet laikrodis vinim – bakst, bakst...

Apmovei tu mane, melagi.
Minutė? Baigėsi taip greit?
Gal Kinijoje laikas lekia –
Čia Lietuva – jis turi eit.

Tad gauni delnu per kepurę.
Tyli? Palaima – vėl neriu...
Pašoku. Laiką pasižiūriu –
O, Dieve, kiek gi aš guliu!

Jaučiu, kad bosas dantį griežia –
Pavėlavau... Ir ką daryt?
Tave tikrai į šiukšlių dėžę
Išmesiu ryt arba poryt...
................................................

Ištiško rytas ant pagalvės
Kiaušinio trynio spalvomis.
Sapnuoju: nueinu į kalvę,
Kalu vinis, vinis, vinis...
kaip lietus

2010-06-04 02:01:44

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2010-06-04 23:24:36

Skanus tas rytas kaip trynys...
bet kiniškas laikasiurbys -
išties šio kūrinio vinis... :)

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2010-06-04 22:01:58

Kaip lietau, patarčiau daugiau tokio antikvariato įsigyti. :) Kiek daug šaunių eilų parašytum! ;)

Anonimas

Sukurta: 2010-06-04 19:16:45

Nuostabu. Tiek daug komentarų šis žadintuvas sulaukė...:)

Vartotojas (-a): Laima

Sukurta: 2010-06-04 16:18:47

pažįstama situacija, šiandien turėjau tik 15 minučių...

Vartotojas (-a): topole

Sukurta: 2010-06-04 15:26:20

labai išraiškingai apibūdintas kone kiekvieno mūsų rytas...ir kaip smagu, kad galime apkaltinti ką kitą tik ne save... o laikas toks negailestingas- ypač rytais ir skuba ne tik Kinijoje, bet ir Lietuvoje lekia kosminiu greičiu...o mes nieko nebespėjame, gimę net ne XXI amžiuje, o praeitam tūkstantmetyje...Ir visgi reikia keisti ne žadintuvą, o savo darbotvarkę, net įpročiams padaryti reviziją- tiesiog laiko vadyba :) ačiū už priminimus- bandysim keistis ir laiką tolygiai paskirstyt, kad žadintuvas nekentėtų :)

Anonimas

Sukurta: 2010-06-04 13:15:35

Senai būčiau tokį žadintuvą atjungusį ir į savo mėgstamų senienų kolekciją padėjusi, o dabar ir vargsite, užjaučiu, bet nieko padėti negaliu, gal kiniečiu netapsite, nežinau.

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2010-06-04 12:14:44

įdomiai,nuotaikingai išreikštas 'sunkus' pakilimas iš patalų. Gal vistik to 'seno draugo' nemeskit dar-nelengva būti bedarbiu ar pensininku...

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2010-06-04 12:14:42

įdomiai,nuotaikingai išreikštas 'sunkus' pakilimas iš patalų. Gal vistik to 'seno draugo' nemeskit dar-nelengva būti bedarbiu ar pensininku...

Vartotojas (-a): Pelėda

Sukurta: 2010-06-04 11:39:01

Valio!
Manau, kad tokius sapnus su eilėraščiais jis tau leidžiai ramiai pasapnuoti.
Būk drūtas!

Anonimas

Sukurta: 2010-06-04 11:16:24

Labai linksmas. Labai protingas ir yra kartu naivumo parodija.

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2010-06-04 11:10:42

Ir man - puikiai suprantamas... Ta pati "procedūra" rytais :) taikliai, spalvingai nupieštas vyksmas. Pabaiga - taip sudėlioja taškus, kad ir man norisi bėgti kalvėn ir kartu sukti tą "ratą".

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2010-06-04 11:08:53

seniai/ atsiprašau, klaida nuolat pasikartojanti pas mane :)

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2010-06-04 11:07:52

kad kaip lietus miega saulutei šviečiant senai aišku, nes naktim eiles kuria :)...širdis guodžia...bet man tas sugretinimas saulės su kiaušinio tryniu labai įdomus...kodėl butent kiaušinio trynys ? Iš kur tokios asociacijos: tikriausiai pusryčiams kiaušinienę kepat ? :)

Anonimas

Sukurta: 2010-06-04 10:11:53

Labai tikras, artimas ir suprantamas. Šaunus tas kinietiškas žadintuvas, jeigu jo dėka žodžiai taip gražiai sugula:)

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-06-04 09:56:25

Laumelei. Kiaušinio trynio spalvomis... Na, juk saulė yra geltona. Pirmos dvi eilutės sako, kad krentan ant pagalvės saulės spinduliams... Nejau tai taip neaišku? :)

Vartotojas (-a): Littera

Sukurta: 2010-06-04 09:30:03

Man labai gerai suprantamas šis eilėraštis :)))

Vartotojas (-a): Liepa

Sukurta: 2010-06-04 09:02:26

Nenaudėlis žadintuvas :) O kaip gi be jo?..

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2010-06-04 08:42:28

apie žadintuvą viskas aišku, bet kodėl tas kiaušinio trynys???...dar mintys kartais tokios pat įkyrios būna, kaip žadintuvas...

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2010-06-04 08:42:19

...žadintuvas, o kaip liūdna kai nelaiku budina kaip vinimis į paširdžius kala:keltis, keltis...

Anonimas

Sukurta: 2010-06-04 08:28:22

Kaip vykusiai eilėmis "išlietas" kasrytinis tingėjimas keltis, svarbiausia, kad taip neįprastai šmaikščiai apkaltintas vargšas žadintuvas... Rodos, net matėsi jo nusiminęs "veidelis" :( Bravo Lietau :)

Vartotojas (-a): saksas

Sukurta: 2010-06-04 08:13:08

Šitas nevydonas visada "gadina" rytą :)))), taip norisi dar nesikelt...man patiko:)

Anonimas

Sukurta: 2010-06-04 08:03:40

Jei kelis posmus apjungtumėt, būtų geriau. Visai smagus.