nesanti laimė

Santrauka:
Laimė - abstraktus dalykas, neapibūdinamas materialiais epitetais
Tragiškame danguje baikščiai suspindo žaibas/. Gulbė kovojo, mirties užgnaiužta... Dievo balsas: toks užmirštas, goslus - jo negirdi niekas... Paryčiui nurimo vėjas, beliko tuštuma, ne žodžių atskleista. Vien mėnuo, senas idiotas, žiovavo nuobodžiai.
Kasdienė laimė - neturinti prasmės, tokia subuitinta. Tokie atžmogiai miesčionys; jie mano, kad laimė - materiali. \"Geltonas purvas\" juos taip išmokė. Jiem taip stinga valios siekti idealo...
Laimės net nėra !!! Ji tik išgalvota, kad svajonės turėtų inspiraciją. Pasąmonės kloduode palieku viską, kaip yra. Juk kažkuo tikėti verta./., kad veržtumeisi.
Laimė - vienintelė esybė, kuri gali valdyti net ir neegzistuodama. tokia žmogaus [būties] prasmė - pilnatvės siekis. Deja...
                     Svajoti nedraudžia.
Laimė - abstraktus dalykas, neapibūdinamas materialiais epitetais;
netobula

2010-05-12 16:08:03

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): netobula

Sukurta: 2010-05-13 15:24:31

žaibuojantis dangus jums neatrodo tragiškas? Kokia ta tikroji laimė? Klausimas į niekur!... kas yra silpnumas jūsų nuomone? kai nesi laimingas, esi silpnas? Ir apskritai tas kvailas žodis "laimingas"... laimę galima susikurt, bet tik kaip iliuziją.

Vartotojas (-a): Gaiva

Sukurta: 2010-05-13 11:25:06

Tai-tik nesanti laimė.
Ta,tikroji,ačiū Dievui,kitokia.

Anonimas

Sukurta: 2010-05-12 21:25:39

Aš 16 tik 2 eilučių išstenėjau,kiek atsimenu ... :)
Ar gali būti tragiškas dangus.Jei taip,tada ir visa žemė yra tragiška,be laimės...
Laimė kaip tikėjimas,viltis.
Ją turi,arba ne...
Abstraktumas yra tada,kada yra abejonės.Tai silpnumas...

Vartotojas (-a): netobula

Sukurta: 2010-05-12 18:39:16

ačiū, bandžiau rašyti taip, kad iš kiekvieno sakinio galima būtų iškrebždent kokį nors rašalą :)

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-05-12 18:16:22

Nežinau, bet man nepasirodė kratinys. Anaiptol... Be to juk ir autorė netobula :) Juokauju. Geri pamąstymai, įdomūs.

Vartotojas (-a): netobula

Sukurta: 2010-05-12 17:37:14

ačiū už kritiką. šį darbelį parašiau būdama šešiolikos. jis man brangus kaip jaunystės dvasinės brandos liudytojas. man jis taip pat padrikas, bet mielas ir gilus.

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2010-05-12 17:09:26

Trūkčiojanti teksto mintis. Koncentruokitės. Viskas keisis ir gali netgi labai greitai. Sėkmės.

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2010-05-12 17:07:53

Kodėl pabaigoje kabliataškis? Ir nesupratau, kad tie "/" ženklai čia. Netyčia nusispaudė?
Čia ne esė. Perkelčiau šiaip į Prozą.

Nežinau, man mintys pasirodė tokios padrikos, kratinys.