XXI a.dvasinė negalia - jausmų atrofija

Santrauka:
Tiesiog nuomonė apie šiuolaikinius žmones...
Šiais laikais, kai vis labiau skubame gyventi, išnaudot savo galimybes kilt karjeros laiptais, lipt per kitų galvas, paskęst masiniame kiče, žmonės pamiršta pagrindines vertybes: jausmus, meilę, atjautą, nuoširdumą, dvasiškumą, morališkumą, empatiją.
Vertybės imtos laikyti banaliomis, nereikalingomis, bet tik tuštybių mugėje gyvenančio žmogaus sąmonėje.
Vis labiau žmogų kankina modernistinio pasaulio butaforijos, iškreiptas grožio ir jausmų suvokimas ar jo visiškas nebuvimas. Skatinamas visuotinis atbukimas, pamirštant visas vertybes, kurios seniau buvo priskirtos kiekvienam padoriam žmogui.
Psichiatrijoje žmogus, nesuvokiantis, kas yra meilė, jausmai, emocijos, grožis, subtilumas, laikomas emociškai neišsivysčiusiu individu, sergančiu jausmų atrofija. Tai gydoma psichoterapija, vaistais, kurie skatina veikti tam tikrus smegenų centrus, atsakingus už žmogaus jausmus.
Liaudyje yra gerai visiems žinomas tokio žmogaus terminas - dvasios ubagas...
Kas pasaulį išgelbės nuo vis labiau daugėjančių žmonių - dvasinių skurdžių, žvelgiančių į kitus atbukusiu be meilės ir jausmų žvilgsniu?
Atsakymą žino tik žmogus, pažvelgęs į savo sielą, išsaugojęs tyrus jausmus, mokantis mylėti ir gerbti save ir kitus.

Nepasiklyskime XXI a. modernaus pasaulio tuštybėje, kuri sunaikina viską, kas yra žmogiška...
Ferrfrost

2009-08-17 16:15:34

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Ferrfrost

Sukurta: 2009-08-19 14:24:58

Ačiū visiems komentavusiems:)

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2009-08-18 19:24:13

ši tema publicistikoj gali būt gvildenama moksliniu aspektu, jei tik užteks žinių..., malonu , kad tai pradedat/ teks daug domėtis medicina, teologija, sociologija/

Vartotojas (-a): Svyruoklė

Sukurta: 2009-08-18 07:20:37

Beždžionė... Žmogus... O kas toliau? Beširdis, bejausmis, bedvasis padaras?

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2009-08-17 23:57:37

aktualu... ir turėtume apie ką pakalbėti

Anonimas

Sukurta: 2009-08-17 18:53:22

Puiki tema - plėtokite.

Anonimas

Sukurta: 2009-08-17 18:36:34

Publicistiniame stiliuje negalima trumpinti galūnes.
Intencija sveikintina. Tačiau čia juk tik atskleidėt savo gerus norus ir gražią širdį. Bet kūriniui, nesvarbu ar grožinis, ar publicisninis, reikia kažko, kas kabintų. Jei žmogus pasiimtų laikraštį ir perskaitytų jame pirmus šio darbo sakinius, mestų jį į šoną. Ir taip tikrai niekas tais gerais norais nepaseks...

Vartotojas (-a): Ferrfrost

Sukurta: 2009-08-17 17:35:15

O, aš nieko naujo ir nenorėjau:)

Vartotojas (-a): Pelėda

Sukurta: 2009-08-17 16:31:05

Ką gi, skaitykim ir įsiminkime, kas čia parašyta.