Lietaus sala. Dumblių kvapas

Lietaus lašai, slystantys žaliu audeklu, lietaus lašai, slystantys mažomis pėdomis, lietaus lašai, slystantys smėlio paviršiumi, lietaus lašai, slystantys nuo šlapių kūnų.

Kas tai?

Viduržemio jūros vėjas, draikantis merginų plaukus, karšti kūnai, šokantys lietui, vandens purslai, šaldantys kūną, slystantis lietus ir dangus, stebintis aštuonių nimfų šokį. Tai svaigulingi judesiai, kraują stingdantis grožis, žalio audeklo drabužiai, nuogi kūnai, karštas smėlis ir saldūs atodūsiai.

Nimfų šokis viduržemio pakrantėje – svaiginantis ir druska kvepianti akimirka. Jos ten ir Jos vienos, Jos gražios ir Jos karštos. Tobulai nulieti kūnai, atviri ir prie kūno limpantys drabužiai, svaigulingai suderinti judesiai ir karštas šokis lietuje.

Kas jos?

Aštuonios pasaulio grožybės slaptoje „Lietaus“ saloje. Nimfos, kurios gyvena vienos. Nimfos, kurių nestebi susižavėjusios vyrų akys. Nimfos, apie kurias niekas nežino. Nimfos, kurios nori gyventi. Nimfos, kurios šoka tik lietui. Nimfos, kurios nieko nebijo. Nimfos, kurios viską apie tave žino...
Aštuonios pasaulio dievybės, kurios sujaudina kiekvieną. Svajonės, kurios gyvena vienos – jų niekada nepamatysi.

Idaja, Despina, Maja, Aja, Filira, Kalipso, Kalista, Melija.
Shila

2009-05-09 00:09:21

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Shila

Sukurta: 2009-07-11 00:29:44

Aciu.

Vartotojas (-a): Saulėta naktis

Sukurta: 2009-05-10 11:32:35

o man įdomiai,tik kiek pasikartoja per dažnai "lietus"

Anonimas

Sukurta: 2009-05-09 19:21:04

Ir puiku, juk prastas tas autorius, kuris pataikauja skaitytojui ir nepaiso savo pašaukimo.

Vartotojas (-a): Shila

Sukurta: 2009-05-09 14:14:08

Geografija mokausi pas labai reiklų mokytoją ir mano žiniomis prie jūros yra pakrantė...

Vartotojas (-a): Shila

Sukurta: 2009-05-09 14:13:09

Piligrimai, labai vertinu, kad skaitote visus mano darbus, tačiau aš vietoje nestoviu, negaliu visada rašyti vienodai. Atleiskite, kad Jus nuviliu..

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2009-05-09 10:41:54

Vienoje pastraipoje paminėta Viduržemio jūra, o kitoje "viduržemio pakrantė".Gal vardan teisingumo reikėtų abi vietos aplinkybes suvienodinti, o dar geriau, jei būtų išvengta kartojimo, nes tekste kartojamų detalių ir taip nepagailėta.

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2009-05-09 10:26:41

.... ir Shila :)

Anonimas

Sukurta: 2009-05-09 10:07:21

Kažkodėl vis tikiuosi, kad bus kažkas panašaus į pirmuosius tavo darbus. Šis bent iš mano pusės jiems nusileidžia.

Vartotojas (-a): Takažolė

Sukurta: 2009-05-09 08:47:31

Pristatymas patiko. Tik labai daug žodelių ,,slysta". Ir neįtikino lietaus lašų slydimas smėlio paviršiumi...

Anonimas

Sukurta: 2009-05-09 07:17:59

...paslapties idilė...gražus nimfų pristatymas :)