Lietaus sala. Dumblių kvapas

Lietaus lašai, slystantys žaliu audeklu, lietaus lašai, slystantys mažomis pėdomis, lietaus lašai, slystantys smėlio paviršiumi, lietaus lašai, slystantys nuo šlapių kūnų.

Kas tai?

Viduržemio jūros vėjas, draikantis merginų plaukus, karšti kūnai, šokantys lietui, vandens purslai, šaldantys kūną, slystantis lietus ir dangus, stebintis aštuonių nimfų šokį. Tai svaigulingi judesiai, kraują stingdantis grožis, žalio audeklo drabužiai, nuogi kūnai, karštas smėlis ir saldūs atodūsiai.

Nimfų šokis viduržemio pakrantėje – svaiginantis ir druska kvepianti akimirka. Jos ten ir Jos vienos, Jos gražios ir Jos karštos. Tobulai nulieti kūnai, atviri ir prie kūno limpantys drabužiai, svaigulingai suderinti judesiai ir karštas šokis lietuje.

Kas jos?

Aštuonios pasaulio grožybės slaptoje „Lietaus“ saloje. Nimfos, kurios gyvena vienos. Nimfos, kurių nestebi susižavėjusios vyrų akys. Nimfos, apie kurias niekas nežino. Nimfos, kurios nori gyventi. Nimfos, kurios šoka tik lietui. Nimfos, kurios nieko nebijo. Nimfos, kurios viską apie tave žino...
Aštuonios pasaulio dievybės, kurios sujaudina kiekvieną. Svajonės, kurios gyvena vienos – jų niekada nepamatysi.

Idaja, Despina, Maja, Aja, Filira, Kalipso, Kalista, Melija.
Shila