žvakės troškimai

...Žvakės ant palangės jau seniai niekas neuždega. Aptirpusi iki pusės kažkurį vakarą ji buvo palikta likimo valiai vėl sustingti. Ir kol niekas nepakaitina, ji laikosi tvirtai, tiktai kartais užtenka poros kaitresnės saulės spindulių, kad pradėtų leistis ir glebt, juk vaškas toks trapus ir silpnas.  Kol jo nepalieti ar nepajudini, jis atrodo kietas it akmuo, bet skleidžiantis jaukumo ir šilumos kvapą. Traukiantis, bet paslaptingai gąsdinantis. Išdidus, bet maloniai draugiškas. Vientisas, bet sulipdytas iš daugelio atskirų dalelių.
Kažkada žvakė buvo didelė, turėjo viltį degti ilgai ir karštai šildyti bei apšviesti visus esančius aplinkui, tačiau dabar jos liko tik gabaliukas. Ir tas su nubėgusio vaško žymėm. Bet nors ir maža, ji vis dar turi viltį sušildyti tą vieną – norintį jos šilumos, apšviesti kelią tam vienam – trokštančiam šviesos. Ir ji šventai tiki, kad ateis ta akimirka, kai maža degtuko galvutė švelniai prisilies prie jos apdegusios širdies, ji užsidegs švelnia liepsnele ir degs tol, kol siūlas baigsis...
niekieno šešėlis

2008-06-28 13:13:01

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2008-06-30 14:46:13

Nuvalkiotas motyvas - žvakė, žvakės liepsna ir pan. Tiesą sakant, jokios naujos minties ar požiūrio taško.

Anonimas

Sukurta: 2008-06-30 10:20:39

primena Hansa C.A. tai gerai.
pirmos pastraipos pabaiga nelabai - 'toks, bet kitoks' x3k per daug tokio trumpumo kurineliui

Vartotojas (-a): niekieno šešėlis

Sukurta: 2008-06-28 22:29:59

dėkoju labai visiems už komentarus

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2008-06-28 19:46:38

gražiai kalbi apie žvakę. iš kūrinio sklinda šiluma, ramybė. man patiko

Anonimas

Sukurta: 2008-06-28 15:49:32

Jei yra viltis, visada viskas gali pavirsti realybe. Gražu :)

Anonimas

Sukurta: 2008-06-28 14:52:59

Išjausta...

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2008-06-28 13:34:55

...Žvakės ant palangės jau seniai niekas neuždega.

...skaudu...