Apie grafomaniją

Santrauka:
Pasišaipymas. Prašau nepriimti asmeniškai. Čia ne apie jus. Pirmiausia, juokiuosi iš savęs:)
Tekstai mėgsta pozuoti knygose. Blogą žodį parinkau. Ne knygose – grafomanijos veikaluose, almanachuose, publikacijose. Tiek to. Prie esmės. (Mintis slapstosi. Matyt, bijo Svarbių ir Reikšmingų keršto.)
Tai jau taip. Tekstai – manekenai – rodo – pirmiausia – į dizaaaaaaaiinerį – vienatinį autorių. Dabar pozuoja tekstų sumanytojas. Šviesa markstosi. Manekenai patys vieni kaukia Bis (kur ovacijos Šiaip žiūrovų?) Nesvarbu. Šiaip statistų nupirksim.
Nes reikia kažkaip Save sugalvoti. Sureikšminti. Papasakoti apie Unikaliai Nupezusią egzistenciją. Sukelti pavydą kaimynui Grafomanui. ( Jo 10 romanas apie meilę, kuris nė iš tolo, nei iš arti neprimena nei romano, nei meilės, o mano tik 9!!).
Nes reikia supliusuoti gyvenimą:
plius vienas: atostogauju Kanaruose;
plius antras: turiu du butus;
plius trečias: parašiau knygą;
Brangiausiai atsiėjo knyga – daug mokėjau - bet išspausdino!

O taip - mes priklausomi nuo pozos. Ne nuo proceso. Nuo rašymo. Ne nuo Kūrimo. Nuo mirties. Ne nuo Gyvenimo.
Nesišaipykit. Ir, gink Dieve, nedrįskit spausdinti šito teksto. Nes jis pats tikriausias grafomanijos pavyzdys.
paguodos giesmė

2008-06-17 18:50:10

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2009-02-11 16:35:38

Kartais grafomanijos paskatos ne tokios plėšrios - mėginimas rasti sau artimą sielą kitoje erdvėje ir kitame laike, nes tarp žmonių kartais esame tokie vieniši. "Lapelis baltas kaip nuodėmklausys užkloja skausmą, nerimą ir tylą..."

Vartotojas (-a): nordas

Sukurta: 2008-08-13 22:49:18

Gražiai tu čia juos visus. Ir šiaip visus. Ir mane. Šaunuolė.

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2008-07-03 12:33:26

Retai užkliūnu už prozos, bet... jau antrą kartą skaitau ir nusprendžiau brūkštelt. Čia parašyta daug daugiau, nei mes norime prisipažint... gink dieve ne aš... gal kitas... Juk pasitaiko ir mūsų svetainėje..., o gal ne...?

Vartotojas (-a): Grėjus

Sukurta: 2008-06-29 19:09:02

Kažkas čia yra, tik dar nesupratau kas. Ne
žinau ar patiko? Manau senesni autorės kūriniai geresni. Bet ir šis įdomus

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2008-06-18 10:31:58

Na, labai jau dienoraštinis pasišaipymas. Sakyčiau kiek piktokas ir pasak pačios autorės - tai tik poza:)

Anonimas

Sukurta: 2008-06-18 01:23:32

vienatinį ? ar vienEtinį?;]
Unikaliai Nupezusią egzistenciją -> gal reikėtų paversti tekstą šį, na, sureikšminti šią panieką?

idėja man patiko ir kūrinys su cinkeliu, įtaigi pykčio, aršumo, pakelto tono ir pasipiktinimo samplaika;]

Vartotojas (-a): By Zenas

Sukurta: 2008-06-17 21:26:53

Šviesa markstosi.Manekenai patys vieni kaukia Bis

...gerai davei Šviesos...net akyse aptemo :)

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2008-06-17 20:46:56

iš ties grafomanija:)

Anonimas

Sukurta: 2008-06-17 20:27:44

Atsiprašau už trečią komentarą,, :}bet dabar perskaičiau jau kitu kampu pažvelgus- giliau. Patiko taikli ironija. Pasiimu.

Anonimas

Sukurta: 2008-06-17 19:33:50

Stipriai dėstomos mintys.

Anonimas

Sukurta: 2008-06-17 19:33:22

''Tekstai mėgsta pozuoti knygose''- labai gražiai išreikšta. Man, rodos, ar ne, bet personifikuota?