Vieną gražų, saulėtą pavasario rytą mažas berniukas išbėgo kieman žaisti, bežaisdamas smėlio dėžėje jo žvilgsnis šmėstelėjo į netoliese esantį krūmą. Akimirksniu berniukas sustingo, lyg būtų pasiruošęs pulti savo grobį, grakščiai pakilo ir mažomis savo kojelėmis nukulniavo prie krūmo. Jo mėlynos skarbios akutės smalsiai tyrinėjo krūmo sausas šakeles, jis labai norėjo putliomis rankelėmis paliesti jas, bet nedrįso. Staiga krūmo apačioje pamatė neregėtą reginį. Ant krūmo apatinės šakos, saulės spinduliuose besišildanti tysojo lėliukė. Berniuko kūnelį persmelkė jaudulys, ankščiau jis nieko panašaus nebuvo matęs. Atsargiai pritūpė ir su dideliu susidomėjimu stebėjo lėliukę. Jis jautė savo širdelėje, kad kažkas turi įvykti. Senelė jam buvo pasakojusi, kaip gimsta drugeliai. Jis vis žiūrėjo, žiūrėjo ir galvojo savyje (na kada, kada tai įvyks). Pabodo berniukui laukti, ištiesė rankutę link krūmo šakos, gležnais piršteliais atsargiai suėmė lėliukę ir, suspaudęs ją savo delnuose, pūtė šiltą orą. Vis pūtė ir pūtė nesustodamas. Kažką delnuose pajuto, lyg kažkas kutentų. Atgniaužęs delnus, jis maloniai nustebo. Savo delnuose laikė neregėto grožio drugelį. Padarėlio sparnai įspūdingai žėrėjo saulės spinduliuose, berniukui jis atrodė žavus ir įdomus. Jam atrodė, kad įvyko stebuklas. Jis labai savimi didžiavosi, kad tai įvyko jo pastangų dėka, jautė savyje pasitenkinimą. Drugelį atsargiai padėjo ant žolės ir su nekantrumu laukė, kada jis pakils. Bet drugelis tik vaikščiojo nerangiai žolėje ir niekur nesiruošė skristi. Berniuko veidelyje blėso šypsena, akyse tvenkėsi ašaros, jis suprato, kodėl drugelis negalėjo pakilti. Drugelis per anksti išsirito iš lėliukės, per anksti. Viduje jautė didelį apmaudą, liūdesi ir sąžinės priekaištą. Nusiminimo apimtas berniukas sunkiais žingsniais nusliūkino namo. Šis įvykis paliko gilią žymę jo atmintyje ir sieloje, tai jį lydėjo visą laiką.
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): Naminukas
Sukurta: 2007-04-18 16:23:18
Galbūt tai ir girdėta istorija, bet tikrai nieko nemeginau kopijuoti, manau tai daryti būtų šventvagiška, tikrai to nedariau.Šiam darbelyje bandžiau vystiti filosofine mintį, bet tikriausiai nemokėjau to pateikti.Į šiuos du personažus galima žiūrėti kaip į simbolius, berniukas-gyvenimas, kuris neretai pučia į mus šiltą orą, o drugelis tai kiekvienas iš mūsų.Tą ir norėjau pasakyti tuom.
Vartotojas (-a): jovaras
Sukurta: 2007-04-18 12:34:17
kūrinys labai jau per saldus, netikroviškas. juk galėjo pasiimti ir nunešti drugelį namo ir ten augintų, bet dabar paliko likomo valioje.
Anonimas
Sukurta: 2007-04-17 20:41:27
skAVrbios -> skVArbios;
šakos, saulės -> nereikia kablelio;
jaudulys, ankščiau -> labiau tiktų brūkšnys;
pasakojusi kaip -> tarp jų kablelis;
galvojo savyje -> užtektų galvojo, juk kitame ir negalėjo galvoti.
kada tai įvyks -> ar nereikia klausimo gale klaustuko?
Babodo -> Pabodo;
link krūmo -> prielinksnis „link“ naudojamas po linksniuojamo žodžio - krūmo šakos link;
Vis pūtė ir pūtė nesustodamas -> arba reikia kablelio po antro „pūtė“ arba iš viso nereikia to „nesustodamas“;
Kažką delnuose pajuto, lyg kažkas kutentų -> pajuto lyg kažkas kutentų delną (stilius);
berniukui jis ATRODĖ žavus ir įdomus.Jam ATRODĖ -> stilius;
savyje pasitenkinimą -> nereikia „savyje“;
laukė kada -> trūksta kablelio;
nerangei -> nerangIAI;
suprato kodėl -> tarp jų - kablelis;
liūdesi -> liūdesĮ;
gilia -> giliĄ;
sentimentalu ir nenauja, reikėtų imti savo siužetą, o ne kažkieno..
Vartotojas (-a): Izabelė Terhoven
Sukurta: 2007-04-17 19:29:03
Tikrai grafomanija kvepia... Per daug saldus stilius, sentimentalu. Ką norėta pasakyti šiuo kūriniu? Kad neperintumėm drugelių per anksti? Jaunystė daro klaidų? Prasmės gilesnės norėtųsi...
Vartotojas (-a): Apytiksliai
Sukurta: 2007-04-17 18:15:31
rinkimo ir rašybos klaidos.
jau girdėta istorija.