Eksprontas...

Gyveno kartą toks žmogelis (mokyklos direktorius) vardu Aušvydas G., turėjo jis A kategorijos vairuotojo pažymėjimą, bet motociklo vairuoti nemokėjo, nes pažymėjimą buvo radęs... Nežinia kas jam pasidarė, ar švietimo sistema nusivylė, ar dėl artėjančio pensijinio amžiaus sunerimo, bet panoro Aušvydas G. pasikarti...

Paskambino savo draugui Sauliui M. iš Ramygalos ir pasikvietė jį į svečius. Pradėjo ruoštis savižudybės aktui. Atsidarė langą, (gyveno Aušvydas G. antrame senos statybos daugiabučio aukšte, kaimynų neturėjo) susirišo kilpą, užsimovė ją ant kaklo. „Reikia pasibandyti, kaip čia viskas bus“, – pagalvojo jis ir šoko pro langą su virve ant kaklo, bet antro galo niekur neprisirišo... Tą akimirką įbėgo kambarin jo draugas Saulius M. ir griebė virvę laikyti į radiatorių kojom įsispyręs. Aušvydas G. blogiausiu atveju galėjo koją susilaužyti nukritęs, o dabar kabo kelis metraus nuo žemės ant virvės, kurią sunkiai laiko jo draugas, ir gargaliuoja kažką, jau nevalingai tuštindamasis ant pirmo aukšto langų (ten gyveno toks Palionis T., tuo tarpu jo namuose nebuvo)... Pakorė ar pasikorė? Labiausiai šis klausimas neramino Kaminską A., Aušvydo G. mokyklos tikybos-braižybos mokytoją...
gungnir

2006-12-29 17:22:40

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2006-12-30 21:30:39

kriminalinė istorija, kuri būtų įdomi, jeigu autorius ją kitaip pateiktų. dabar kažkur,girdėta, skaityta ir nieko naujo nesumąstyta.

Vartotojas (-a): gungnir

Sukurta: 2006-12-30 12:20:22

"Ex -" angl.. atskyrimas, pašalinimas. "pronto" angl. greitai, skubiai... Koks darinys, toks ir pavadinimas... Čia tokio anksčiau buvusio leidinio "Akistata" garbei :)

Vartotojas (-a): Littera

Sukurta: 2006-12-29 23:22:22

Juodasis humoras.
O raštingumo stoka:
Eksprontas---->Ekspromtas

Nežinia kas jam pasidarė, ar švietimo sistema nusivylė...------>Nežinia, kas jam pasidarė: ar švietimo sistema nusivylė...
pensijinio----------->pensinio
kelis metraus ---->kelis metrus
tuo tarpu jo namuose nebuvo---------------->tuo metu jo namuose nebuvo

Anonimas

Sukurta: 2006-12-29 19:03:04

:D hahaha. net verkti norisi