← Atgal

Sodininkas UŽRAŠAI

Sukurta: 2014-03-16 13:44:12

Kai pavasaris priartėjo, žiema sugalvojo sugrįžti su sniego kailiniais...Keistuolė, kur ji anksčiau buvo?

Sukurta: 2014-03-12 16:27:29

Viešpatie, pasaulio valdove, prašau apsaugoti gimtąjį kraštą nuo išorės ir vidaus priešų, kurie bando pakenkti mažai Lietuvėlei, jos žmonėms, vaikams,tėvams. Tikiuosi, kad neapleisi mūsų krašto, neleisi jo skriausti. Garbė Tau, Viešpatie!

Sukurta: 2014-01-30 14:09:16

Ačiū Dievui, kad pergyvenau neramią naktį, norėčiau, kad ir diena baigtųsi laimingai brangiai mano gyvenimo puseliai, pasiryžusiai operacijai. Meldžiu Viešpatie, būk jai geras... :-) 

Sukurta: 2014-01-12 22:01:03

Sausio triliktoji iki gyvenimo pabaigos išliks atmintyje. Ačiū visiems, kurie buvo aktyvūs ir drąsūs krašto gynėjai. Pagarba visiems žuvusiems, iškeliavusiems Anapilin...

Sukurta: 2014-01-04 20:51:54

Laikrodžiai tiksi pulsuodami kaip kraukas sveikoj širdy dienos sparčiai žingsniuoja naktys tamsios net žvaigždžių nesimato o rytai rūkuos skęsta liūdna ir nejauku Dievas duos gal bent pavasaris kiek niūrumą išblaškys ir nuotaiką pakels kad žmonės mažiau galvotų apie neišvengiamą mirtį...

Sukurta: 2013-12-23 14:10:04

Smagu, kai kamabariai pakvimpa Kūčių patiekalų kvapais. Labai linksma sulaukus šv.Kalėdų, Kristaus gimimo šventės, sujungiančios ir sutaikinančios artimuosius.

Sukurta: 2013-12-15 19:56:35

Kuo ilgiau gyvensi, tuo mažiau draugų turėsi. Gerai dar, jei atsiras koks nors ilgaamžis bičiulis panoręs nors tavo kapą aplankyti. Tačiau tokių labai mažai būna. Graudu, bet tokia jau gyvenimo tikrovė...  

Sukurta: 2013-12-08 14:20:45

Pavėlavus žiema įnoringa: tai pašaldo, tai pasninga, tai nutirbdo sniegą laukuos ir keliuos, tai išvarto medžius, namus ir net atsiunčia vieslus piktus, žudančius žmones...Nepyk, žiemuže, bet aš jau nustojau tave mylėti, kaip mylėjau vaikystėje ir jaunų metų laiku.

Sukurta: 2013-11-12 17:02:21

Trumpėjančios rudenio dienos į tamsą neria kasdien augindamos nerimą, liūdesį ir net nemalonius sapnus... Žinai, kad taip buvo ir bus, toksai jau pasaulis yra, gal todėl bandai susirasti darbų, kuriuos yra vietos mažoms, bet mieloms linksmybėms, kurios slopiną nerimą, liūdesį ir skatina gyvenimu džiaugtis.

Sukurta: 2013-11-08 14:00:56

Lapkritis baigęs nupurtiti lapus nuo medžių vis dažniau ima ašaras lieti, matyt, jei galėtų, dar ilgiau neleistų gruodžiui ateiti su sniego paklotėmis, su pusnimis ir šalčiu. Šiluma, nors ir nedidelė, man patinka, bet balos balelės senuose šaligatviuose ir sodelyje džiaugsmo neteikia. Bet juk tai ne nuo manęs priklauso, juk galima balutes apeiti nekeiksnojant blogo oro gamintojų...