← Atgal

ieva UŽRAŠAI

Sukurta: 2006-06-21 13:42:45

Tik per asmenišką skausmą žmogaus siela pakyla dar vienu mažučiu laipteliu aukščiau. " Kenčiančiam- dangus"- skelbia šv. raštas. Ir eini klupdamas ir vėl keldamasis per gyvenimo duobes, vingius... Tobulėjimui ribų nėra. Kol kėpuoji, tol švarini savo vidų, šlifuoji savo sielos nelygumus, idant priartėtum prie šviesos. Tobulų žmonių nėra. Vienas Dievas tobulas. Mes- ne Dievai, o tik žmonės: mylintys ir neapkenčiantys, besidžiaugiantys ir verkiantys, kylantys iš klaidų liūno ir vėl į jas puolantys. Mes mokomės iš klaidų. Sakoma: "protingi mokosi iš kitų klaidų, mažiau protingi iš savųjų, o kvailiai nepasimoko nei iš savų, nei iš svetimų klaidų".
Kai kurie iš mūsų baksnoja pirštais į svetimas klaidas, bėgdami nuo savojo sielos švarinimosi. Jie garsiai šaukia: " esi netobulas! Štai tavo yda!", o patys esti viso labo tik pilni savų ydų, kurių nenori pastebėti. Jų pačių sielose krebždėte krebžda pavydo, arogancijos, pasmerkimo, netolerancijos, priešiškumo kitaip mąstančiąjam kirmėlytės.
Pagal Louisą Hay ( knyga-"Mylėdamas save tu būsi laimingas") "visi mes turime ko mokytis iš gyvenimo. Ką mums sunku išmokti, tą ir reikia mokytis.Labai dažnai užuot stengdamiesi patys pasikeisti mes nusprendžiame, jog turi pasikeisti kuris nors mūsų draugas. Tai pasipriešinimas". Tai tiesiog nenoras pačiam pažvelgti į save ir tobulėti.
Ypač mums trukdo savo laimę pasiekti- nežabotas, juodas pavydas. Pagal Louisą Hay, pavydas kitam gėrio yra barjeras, trukdantis žmogui tobulėti ir keistis. Dar kiti iš mūsų kamuojami nepilnavertiškumo kompleksų. Iš jų vaikystėje buvo daug reikalaujama, vis duodamos pastabos. Tokie žmonės vis jaučiasi nepakankamai geri, neverti. Jie įkrenta į perfekcionizmo džiungles ir varsta vargelį, kurį patys sau užsikrovė. Siekdami nepasiekiamos tobulybės, jie menkina save kiekviename žingsnyje, o taip pat persekioja savo artimuosius, negalėdami jiems atleisti už netobulumą. Tokie žmonės užsidaro neigiamame bioenergetiniame lauke.
Amerikietis Dale Carnegie puikiai atskleidė knygoje "Kaip įsigyti draugų ir daryti jiems įtaką" bendravimo paslaptis.Ši reikšminga knyga tapo mokomuoju tekstu Carnegie Iškalbos ir žmonių santykių kursams ir naudojama iki šiol. "Džonas Vanameikeris, apsakymų, vėliau pavadintų jo vardu, rašytojas, yra prisipažinęs:" Prieš trisdešimt metų aš sužinojau, kad bartis yra kvaila. Pirmiausia privalau rūpintis, kad pats įveikčiau savo ribotumą."
Carnegie nuomone "Kritika yra beprasmė, nes paprastai verčia žmogų gintis, pasiteisinti. Kritika pavojinga, nes žeidžia kiekvieno branginamą išdidumą, užgauna jo reikšmingumo jausmą ir sukelia pasipiktinimą. kritika- kaip naminiai balandžiai. Jie sugrįžta namo." Todėl Dale Carnegie skelbia savo knygoje pirmąjį bendravimo principą:
"Nekritikuokite, nesmerkite, nereiškite nepasitenkinimo."
Sakysite, o kaip gi su literatūrine kritika? Juk ji reikalinga.

Sukurta: 2006-06-21 13:14:28

Tik per asmenišką skausmą žmogaus siela pakyla dar vienu mažučiu laipteliu aukščiau. " Kenčiančiam- dangus"- skelbia šv. raštas. Ir eini klupdamas ir vėl keldamasis per gyvenimo duobes, vingius... Tobulėjimui ribų nėra. Kol kėpuoji, tol švarini savo vidų, šlifuoji savo sielos nelygumus, idant priartėtum prie šviesos. Tobulų žmonių nėra. Vienas Dievas tobulas. Mes- ne Dievai, o tik žmonės: mylintys ir neapkenčiantys, besidžiaugiantys ir verkiantys, kylantys iš klaidų liūno ir vėl į jas puolantys. Mes mokomės iš klaidų. Sakoma: "protingi mokosi iš kitų klaidų, mažiau protingi iš savųjų, o kvailiai nepasimoko nei iš savų, nei iš svetimų klaidų".
Kai kurie iš mūsų baksnoja pirštais į svetimas klaidas, bėgdami nuo savojo sielos švarinimosi. Jie garsiai šaukia: " esi netobulas! Štai tavo yda!", o patys esti viso labo tik pilni savų ydų, kurių nenori pastebėti. Jų pačių sielose krebždėte krebžda pavydo, arogancijos, pasmerkimo, netolerancijos, priešiškumo kitaip mąstančiąjam kirmėlytės.
Pagal Louisą Hay ( knyga-"Mylėdamas save tu būsi laimingas") "visi mes turime ko mokytis iš gyvenimo. Ką mums sunku išmokti, tą ir reikia mokytis.Labai dažnai užuot stengdamiesi patys pasikeisti mes nusprendžiame, jog turi pasikeisti kuris nors mūsų draugas. Tai pasipriešinimas". Tai tiesiog nenoras pačiam pažvelgti į save ir tobulėti.
Ypač mums trukdo savo laimę pasiekti- nežabotas, juodas pavydas. Pagal Louisą Hay, pavydas kitam gėrio yra barjeras, trukdantis žmogui tobulėti ir keistis. Dar kiti iš mūsų kamuojami nepilnavertiškumo kompleksų. Iš jų vaikystėje buvo daug reikalaujama, vis duodamos pastabos. Tokie žmonės vis jaučiasi nepakankamai geri, neverti. Jie įkrenta į perfekcionizmo džiungles ir varsta vargelį, kurį patys sau užsikrovė. Siekdami nepasiekiamos tobulybės, jie menkina save kiekviename žingsnyje, o taip pat persekioja savo artimuosius, negalėdami jiems atleisti už netobulumą. Tokie žmonės užsidaro neigiamame bioenergetiniame lauke.

Sukurta: 2006-06-21 11:47:21

ar aš žliba, nu bet tame straipsnyje nematau ievos pavardės, o juk visi skaičiusieji ten išvardinti??? - ezme (2006-06-09 - 12:55:56) [Trinti]

Suintrigavo. Nuėjau ieškoti, bet... neradau ir aš. - Radasta (2006-06-09 - 15:09:50) [Trinti]

Ai, „Nemunas" visų nevardino. Kas dalyvavo, gali patvirtinti (tiems, kurie netiki ;-) - Vlabur (2006-06-09 - 15:31:58) [Trinti]

tai gal ir Vlabur ten kartais netyčia... tarp tų neišvardintųjų? - ezme (2006-06-09 - 15:38:03) [Trinti]

ezmė, nenoriu kelti į paviršių vidinių vandenų, bet ko gero visi lengvai atspės, kodėl lietuvaitės iš Nyderlandų nepaminėjo :) - ieva (2006-06-09 - 22:12:28) [Trinti]

Vlabur, taip, nevardino spauda visų, tik svečius iš svetur. Visas šalis išvardijo išskyrus Nyderlandus. Ką aš ten su jais. Svarbu aš pati žinau ir kiti dalyvavę matė, jog Ieva- Vilija S. skaitė savo eilėraštį. - ieva (2006-06-09 - 22:14:34) [Trinti]

Bet užtai mano riesta nosis matosi trijose vietose:
Kauno dienos 27 d. gegužės, Nemune - ieva (2006-06-09 - 22:16:46) [Trinti]

Visą laiką galvojau ir tebegalvoju, kad geriau (kalbu apie asmenybės kuklumą), kuomet kiti apie tave parašo, kiti tavo nosytę pamato, kiti tau apie tai pasako... Dabar norėjau pažiūrėti, ką ekūrybiečiai galvoja apie "Poezijos pavasario" laureatą G. Dabrišių (nes tema žinutės tai apie PP laureatą Gintą Dabrišių), o matau Ievos gyrimąsi ir dar kažkokias jos užuominas apie kažkokius neva vidinius vandenis dėl lietuvaitės (turėkime galvoje - mūsų Ievutę) iš Nyderlandų... Kažkaip nelabai patraukliai atrodo, kai ta lietuvaitė, pasinaudojusi šiųmečio laureato vardu, save reklamuoja ... Ir dar nemanau, kad kas nors, paviršiumi plūduriuodamas, galėtų žinoti apie giluminius Lietuvos kultūros ir meno vandenis... - Irna (2006-06-17 - 18:07:26) [Trinti]

Irna, jei nori informacijos apie laureatą, tai yra kaip tik nuorodos į puikius straipsnius apie G. Dabrišių. Jeigu tau taip rūpėjo informacija apie laureatą G. Dabrišių, tai galėjai atsiversti nuorodą, kuri kaip tik ir duota šiose žiniose pačioje pradžioje.
O apie save parašiau, nes to nepadarė spauda. Tiesiog praleido Nyderlandus. Tad pati padariau mažą pataisą. Ne laikraštyje. Tik kukliai mažoje ekurybos svetainėje. :)
Irna, baik mane žeminusi viešai!
Jeigu jau" kiti lai rašo apie tave" , tai ko kaip draugė nepasinaudojai proga ir nepaskelbei bent jau rašykuose savo dienoraštyje apie mano dalyvavimą Poezijos pavasario 06 skaitymuose? ;) - ieva (2006-06-19 - 17:32:42) [Trinti]

O vargeli tu mano, nenoriu pasenusios informacijos iš spaudos apie Dabrišių :)))) Negi manai, kad jos neskaitau ? :))) Kartoju, iš pirmojo sakinio šio skyrelio tikėjausi, kad čia bus ekūrybiečių pasisakymai apie laureatą, todėl labai nustebau, kad paminėjusi lauretą apie save rašo Ieva. Kad Ieva dalyvavo PP, gal ir nedaug kas žino, kaip ir nedaug kas žino, kokiu būdu ji ten atsitiktinai pateko. Bet apie tai juk ir ji pati nutyli. .. Gal jau vien dėl to nederėtų pačiai apie save "kukliai" net ir mažoje svetainėje girtis, jei jau spauda nepastebėjo :))) Nepyk! Kritikuoju tik patį faktą, o ne tave apskritai. - Irna (2006-06-19 - 18:59:41) [Trinti]

atsiprasau Irna, kad tave nuvyliau savo sena informacija ir nepateisinau tavo lukesciu del ekurybieciu nuomones apie Laureata.
beje, Irna, gera ideja. Kodel nepaskelbus tokios diskusijos ekurybos forume-
Kokia tavo nuomone apie 42-ojo poezijos pavasario laureato G. Dabrisiaus kuryba. Manau butu idomi diskusija, kuri daug geriau negu tavo auklejimas del nekuklumo ir savireklamos :) - ieva (2006-06-20 - 14:39:58) [Trinti]

Irna, puiku, kad si naujiena tau jau sena, bet gal yra tokiu svetaines vartotoju, kuriems nepasiekiamas "Nemuno" laikrastis ir jie neturi laiko vartyti interneto. Tuo tarpu cia tiesiogine nuoroda apie Laureata.
Lietuvos zmoniu prasau atleisti, jei jiems pasirodys nekuklus mano vaikiskas dziugesys del mano dalyvavimo, skaitant eiles Poezijos pavasario sventeje.
. :) - ieva (2006-06-20 - 14:53:24) [Trinti]

Kiek dar apie tą patį galima kalbėti? - Ramunė (2006-06-20 - 15:04:25) [Trinti]

Kad Ieva dalyvavo PP, gal ir nedaug kas žino, kaip ir nedaug kas žino, kokiu būdu ji ten atsitiktinai pateko"- o cia dar kas per kaltinimai????
Nu graziausiai!
Nustebinai mane, Irna!
Pasirodo tavyje daug negerumo gyvena sirdyje.
-----------------------------------------------------------------------------

Kam idomu, galiu parasyti. Jokiu nera paslapciu, kaip as atsiduriau PP.
Teko Olandijos lietuviu iseiviu lietuviams miela dovana- knygu siunta nuo rasytoju sajungos, kuria atveze reb. rasytoju saj. prmininkas P. Paliulionis. ta siunta buvo isdalinta per kaledines sventes Utrechte.
padovanojau gerb. P. Palinioniui savo eil. rinkini "Lietum ateinu". Pabendravome kaip du kuriantys zmones, kuriuos labai domina poezija ir literaturinis gyvenimas Lietuvoje. paskaiciau savo keleta eiliu. Jis pagyre. Kai kur pasake savo pataiseles, bet jos nebuvo esmines.
Jau budamas Lietuvoje jis atsiunte e-maila, kad mano eiles geros, o ne kurios pagal R. Keturaki- profesionalios- vertos, kad isgirstu ir lietuviai, ka raso emigrantai lietuviai. beje, gerb. pirm. pasiteiravo kodel niekur neskelbiu savo eiliu. Psakiau, kad gal dar ne laikas? Tada gavau oficialu pakvietima gerb. P. Palilionio.
--------------
Nebuvo jokiu papirkinejimu, jokiu kitu keslu ir t.t. Poezijos pavasaryje dalyvavo ir kiti sveciai is kitu saliu, tame tarpe ir as.

----------------------------
Sakoma "pats pavojingiausias priesas- tavo draugas. - - ieva (2006-06-20 - 15:10:46) [Trinti]

Bent to gerbiamojo pavardę galėtumėt teisingai parašyti. - Ramunė (2006-06-20 - 15:26:02) [Trinti]

Na ir prajuokinai, Ievut :))) Viskas, kaip ir turėjo būti! Karšta reakcija ir tolimesnis gyrimasis, kokia esi profesionalė, nes juk pats pačiausias sakė:)))))) Ir vis tiek tai yra labai nekuklaus žmogaus bruožas, kokia ten ta teisybė iš tikro būtų... Aš gal nutylėsiu, ką girdėjau iš kitų už gerb. Palilionį ir gerb Keturakį ne mažesnių profesionalų... Tiek to, Ievut, gyvuok... Pirmyn, girkis pati, jei kiti mandagiai nutyli. ..

Matai kaip kartais atsitinka nekukliems žmonėms. Draugai viešai pradeda baksnoti, nes jiems už tave nepatogu... - Irna (2006-06-20 - 17:55:18) [Trinti]

Mieloji Irna, tai man už tave nepatogu :) Te padeda tau Dievas. Tavyje gyvena daug negero širdyje (-: Liūdna man už tave - ieva (2006-06-21 - 11:21:04) [Trinti]

Beje, aš tik parašiau kaip buvau pakviesta į Poezijos pavasario šventę, nes tu prikišai atseit " nešvariu keliu". Ir vėl "giriuosi" pagal tave? Tau labiau patiktų, kad man nesisektų. Bet taip nėra ir tu siunti. - ieva (2006-06-21 - 11:39:38) [Trinti]

Sukurta: 2006-06-14 18:55:31

Heimwee

Dicht en open slaat de heimwee
gespleten houten vensterluiken
de wind raast klagend over haar eigen lot
Een overvloed aan herinneringen doet
de geur van het Vaderland opwaaien
Het ruikt naar roggebloem aarde en wijnruit
Ik laat me meevoeren over de kronkelige rivier Nemunas
in mijn gedachten raak ik de oude stadstorentjes
van mijn geboorteplaats Kaunas aan
de kou van het water van rivier Neris
de blijmoedigheid van rivier Sesupe
het slib van rivier Dubysa

Die diepte van de meren
die helderheid omgeven door bossen
Litouwen alleen in mijn gedachten omhels ik je
elke avond duikend in jouw koude wateren
Op dit papier druk ik mijn liefde
voor jou Vaderland
en verkondig aan de hele wereld
de schoonheid de groenheid
van jouw wijd reikende ogen

Sukurta: 2005-07-26 12:29:44

Išskrendu atostogų. Ne visada prisėsiu prie kompiuterio. Ypač jogų stovykloje jo nėra.

Sukurta: 2005-06-27 19:05:35

http://savokampas.nuxit.net/viewtopic.php?t=121&start=0

kviečiu apsilankyti Poezijos oazėje- Forume "savas kampas". Tai emigrantų svetainė, bet manau ir Lietuvoje gyvenantiems įdomu dalyvauti.
Paskelbk savo kūrybą ten, pakomentuok, dalyvauk. Mielai laukiami visi ;-)

Sukurta: 2005-03-23 05:59:41

Mano sode jau pavasaris kelia skrybėlę.
Einu pasideginti ;)

Sukurta: 2005-03-22 06:22:59

Plaukiu poezijos upe
per slenkčius,
kartais nuokalnes.
Apglėbusi saulę,
supynus iš krintančių
ievos žiedų kasas,
įsilipu į kalno viršūnę,
kad pamatyčiau ir
Tavo gyvenimo sodą.

Sukurta: 2005-03-17 05:42:07

Vėjai šiauriniai,
bet širdis ne ledinė :)

Sukurta: 2005-03-15 03:09:14

Labai patiko Vakarės knygelėje rastos eilutės. Negalėjau jų nepacituoti:

"Naktis vėl parves į save -
kaip elgetą į rūmus."
Na, ar ne žavinga?