Santrauka
Du skyriai 13 ir 14
Inesos laukia nauja meilė...
13.
ol Inesa ėjo tol ir galvojo, kas jos laukia naujoje mokykloje ir visai nepajuto, kad įėjo į mokyklos vidų. Kai tik ji atėjo visi į ją sužiuro, ypač vaikinai. Ir Inesa pasijuto nejaukiai. Ne todėl, kad visi į ją žiūrėjo, o todėl, kad vienas vaikinas ėjo prie jos. Jis buvo gana gražus, blondinas, aukšto ūgio ir mėlynakis. Inesai jis pasirodė gana mielas.
14. Inesa į nekreipė dėmesio, bet staiga sustojo lyg pamačius vaiduoklį. Taip. Jai nepasivaideno. Ten tikrai stovėjo „Triksės“ . Ji visai buvo pamiršusi kai jos buvusi auklėtoja minėjo, kad bus renginys, per kurį visos šokėjos keliaus į kitą mokyklą parodyti savo sukurtą šokį. Inesa labai nenorėjo jų sutikti ir nuėjo kitu, bet ilgesniu keliu, kad jos nepamatytų Ramunė ir jos draugužės. Ir jos nepamatė. Nes buvo labai užsėmusios ir flirtavo su berniukais, kurių tarpe buvo ir Jovaras. „Tegu ta bjaurybė tik pabando užkabyti, tada aš tikrai nepagailėsiu kumščių ir drąsos papuošti Ramunę mėlynėmis“- pagalvojo Inesa.
Santrauka
Kitą dieną, kai Džesperas atėjo į mokyklą Inesos nebuvo. Džesperas nieko blogo nepagalvojo. Juk Inesa tikrai neperėjo į kitą mokyklą, gal tik nenorėjo eiti į mokyklą. Bet Džesperui nė nebūtų į galvą atėję, kad Inesą vakar matė paskutinį kartą kai ji jo klasiokė.
Santrauka
Ir Džesperas išėjo. Jis išėjo laukan. Pasuko ne namų link, o link štabo. Jis norėjo pabūti vienas ir pagalvoti. „kodėl Inesa tai pasielgė?-galvojo Džesperas. Kodėl ji mane atstūmė? Juk aš ją myliu. Neįmanoma suprasti mergaičių vieną akimirką jos sako, kad myli, o kitą, kad negali atleisti ar panašiai. Bet aš vis tiek kovosiu dėl Inesos, aš turiu ją susigražinti. Ji man vienintelė. Turiu su kuo nors pasikalbėti. Bus lengviau. Man dabar taip sunku, tada kaip Inesai tuos žodžius pasakiau buvo lengviau. Ką aš be jos darysiu?“–susimąstė Džesperas.
Santrauka
du skyriai... "Netikras bučinys" ir "Džesperas palieka Inesą"
Santrauka
...Inesos reikalai prastėja...
Santrauka
Septintas skyrius
Emilijus pakviečia Inesą į pasimatymą. Ji sutinka, bet nenutuokia, kad tai jai gali kainuoti labai daug...
Santrauka
Šeštas skyrius
Štai ir atėjo labai laukta „Svajonių mergaičių“ diena. Penktadienis. Mergaitės jo labai laukė, nes turėjo su kuo eiti į šokius. Su beniukais. Su Džesperu, Leonardu ir Romu. Ir jie taip pat jo laukė, nes juk jų panelės beveik gražiausios iš visos mokyklos. Jie išsirtaukė savo smokingus iš spintų ir išėjo prie Inesos namų. Kai berniukai pamatė mergaitės, jie neteko žado. Jos visos buvo nuostabios. Inesos suknelė buvo aukso spalvos. Raimondos rožinė, o Idos – rausvos spalvos. Ir ant jų galvų buvo uždėtos tiaros. Ant berniukų galvų buvo karūnos, nes jie buvo karaliai, o mergaitės – karalienės.
Santrauka
Kai kitą dieną Inesa nuėjo į mokyklą, per visus koridorius jau sklido gandas, kad Džesperas paliko Ramunę. Tik niekas nežinojo, kas ta panelė. Tai žinojo tik Inesa ir Džespero šutvės nariai.
Santrauka
Inesai pradeda sektis... Džespero svajonė išsipildė... Ineso jo mergina... Bet ar ilgam?