Šokių vakaras
Štai ir atėjo labai laukta „Svajonių mergaičių“ diena. Penktadienis. Mergaitės jo labai laukė, nes turėjo su kuo eiti į šokius. Su beniukais. Su Džesperu, Leonardu ir Romu. Ir jie taip pat jo laukė, nes juk jų panelės beveik gražiausios iš visos mokyklos. Jie išsirtaukė savo smokingus iš spintų ir išėjo prie Inesos namų. Kai berniukai pamatė mergaitės, jie neteko žado. Jos visos buvo nuostabios. Inesos suknelė buvo aukso spalvos. Raimondos rožinė, o Idos – rausvos spalvos. Ir ant jų galvų buvo uždėtos tiaros. Ant berniukų galvų buvo karūnos, nes jie buvo karaliai, o mergaitės – karalienės.
- Jūs nuostabios, – pasakė berniukai.
- Jūs irgi ne ką prastesni už mus.
- Be to turiu priminti, kad bus renkamas šokių karalius ir karalienė.
- Aš tokia susijaudinus, atrodo tuoj nualpsiu, – pasakė Inesa.
- Leidžiu. Juk anąsyk buvai nualpus ir aš tave nunešiau į mūsų štabą.
- Tada buvo pati gražiausia akimirka.
- Gaila, kad mes nematėme, – nusivylė Raimonda ir Ida.
- Nors tada, galima pasakyti, buvo pirmas mūsų pasimatymas…
- Taip. Ir labai geras. Gerai, kad tau, Inesa, kol kas neatsitiko nieko blogo. Juk tavo asmens sargybiniai mes – Leonadras, Džesperas ir Romas.
- Jūs tikrai labai geri apsauginiai. Gerai, kad nesekat į mergaičių tualetą, nes tada mus sektumėte kartu…
- Mums reikia šiek tiek privatumo. Bet mes jus mylim.
- Taigi pirmyn.
- Nes šokiai gali ir be mūsų prasidėti pirmyn.
- Pirmyn į šokių salę.
♥♥♥
Visi atėjo į šokių salę. Kai Ramunė su savo šutve pamatė, kad Inesa su Džesperu, ji tiesiog pažaliavo iš pykčio, kad Džesperas ją paliko dėl Inesos. Dėl jos didžiausios priešės. Ramunė suprato, kad laikas veikti: laikas atkeršyti Džesperui už tai, kad ją paliko. Jos planas buvo tiesiog tobulas. Ramunė pasamdys Emilijų, kad jis suviliotų Inesą. Ji pamestų dėl jo galvą ir paliktų Džesperą.
Šitoks kerštas būtų pats skaudžiausias Džesperui. Ir jam tektų sugrįšti pas Ramunę, o ji to ir telauktų.
- Ramune, kodėl tu tokia linksma?
- Sukūriau genialų planą, kuris turi pavykti. Gabija, tu pažįsti Emilijų?
- Taip. Jis labai gražus.
- Aš sugalvojau, jeigu man pavyktų įkalbinti Emilijų, kad suviliotų Inesą, tada Džesperas, pamatęs, kad Inesa su kitu, ją paliktų, o tada jis sugrįžtų pas mane.
- Kodėl tu tikra, kad Džesperas sugrįžtų pas tave?
- Juk aš buvusi jo mergina.
- Juk jis gali susitikti su kita mergina, o tada tu vėl liktum nieko nepešus.
- Tikrai. Aš šito tikrai nepagalvojau. Bet tai niekis. Mano brolis viską sutvarkys. Juk jis tada privertė Džesperą susitikinėti su manimi, tai ir šįkart tai gali lengvai padaryti.
- Teisybė. Juk tavo brolis dėl tavęs viską daro.
- Juk mano brolis, mano dešinioji ranka. Ir be to einam linksmintis, juk mes čia atėjom ne planus kurti.
- Tikrai. Einame linksmintis.
♥♥♥
- Džesperai, ar tu mane galėtum palikti dėl kitos panelės, dėl gražesnės už mane? – paklausė Inesa.
- Aišku, kad ne. Juk tu man pati gražiausia, kitos tokios kaip tu nėra…
- Tu tikrai labai geras. Ką aš be tavęs daryčiau.
- Aš taip pat be tavęs nežinočiau ką daryti, juk tu – mano išsigelbėjimas nuo Ramunės. Juk tu daug geresnė už ją.
- Tu man tai sakai iš tikrųjų ar tik todėl, kad nori man pasigerinti?
- Tikrai ne dėl to.
- O dėl ko tu man taip sakai?
- Aš tau taip sakau todėl, kad aš tave myliu.
- Kaip miela. Džesperai, tu matai, kokios laimingos ten stovi Ramunė ir Gabija?
- Taip, matau.
- Tikriausiai jos ten rezga kažką negero.
- Matau. Ir prieina tas kvailys Emilijus, su kuriuo aš vasarą susimušiau dėl tavęs, nes jis man pasakė, kad jis tave suvilios, kad tu būtum jo panelė.
- Tegul jis nė nesvajoja, nes aš daugiau negaliu niekeno mylėti, išskyrus tave, Džesperai.
- Jis sakė, kad bet kokia kaina tu būsi jo, bet dabar, kai tu mano panelė, jam nėra jokių šansų. Nebent jis tave pagrobtų. Ir labai romantiškai lepintų.
- Labas Inesa, – pasakė Emilijus, priėjęs prie Inesos. – Gal norėtum su manimi pašokti?
- Nė nesvajok, aš jau šoku su Džesperu.
- Džesperai, gal man leisi pašokti su savo panele?
- Deja, Emilijau, jeigu ji nenori, aš jos versti negaliu.
- Tiek jau to, aš einu, gal kitą kartą pašoksim kartu Inesa.
- Nė negalvok, aš su tavim tikrai niekada nešoksiu, – atkirto Inesa.
- Ir šių šokių karalium ir karaliene tampa – pradėjo skelbti mokyklos prezidentė, – Inesa Samijonaitytė ir Džesperas Valberis. Rašome karalių ir karalienę ateiti ant scenos.
- Aš tokia laiminga, – apsidžiaugė Inesa.
- Aš taip pat laimingas, nes mano karalienė esi tu.
- Jūs tapote karaliene ir karaliumi. Sveikinu. Ta proga sušokime paskutinį šokį, kuriuo vakaras bus baigtas.
- Man tikrai buvo labai smagu.
- Kaip nebus, juk jūs tapot karalium ir karaliene, – pasveikino Leonardas.
- Ką gi, vakaras baigėsi, taigi mums belieka mums išsiskirti…
- Viso. Iki pirmadienio, merginos.
- Viso. Gero savaitgalio.
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): Irisiukė
Sukurta: 2009-03-04 17:39:23
Paprasta, lengvai skaitosi. Yra spragų, bet vis tiek pati idėja gera :)