Santrauka
Dedu į stalčių...
Triušių dainelė...
Santrauka
Šį eilėrašti reikėtų deklamuoti atliekant akių pratimus...
Santrauka
Antikrizinis eilėraštis, gal reikėjo dėti į satyrą?, bet nei juokas, nei satyra neima...
Jūsų vertinimui...
p.s. Vilniuje vyksta Knygų įrišimo meno paroda...
Santrauka
Baltosios gulbės legenda byloja jog: \"Buvo badmetis ir žmonės neturėjo kuo maitinti vaikų, kol viena gulbė nepraplėšė sau krūtinės ir savo krauju jų nepamaitino, tada badmetis baigėsi\". Šiai legendai atminti Vilniuje seniausios vaistinės, atidarytos 1777m. langą puošė balta gulbė ir ji vadinosi \"Gulbės vaistinė\" daug padėjusi žmonėm, ėjo laikas, atėjo geri laikai visi pamiršo badmetį ir legendą, kuri atrodė yra tik graži pasaka. Analogija su šiom dienom. Ekonominio pakilimo metu \"Gulbės vaistinės\" patalpos buvo privatizuotos o gulbė dingo. - Tada atėjo ši krizė... dabar ŠIANDIEN vėl Didžiojoje g. 20 atkuriama Gulbės legenda atidaroma optika kaip \"Gulbės vaistinės\" simbolis, kad krizė baigiasi ir krizės pabaigą turime pradėti nuo savęs - nors yra sunku, atplėšti dalelę vilties ir padovanoti kitiems... taip prisidėsime prie krizės pabaigos...
REKLAMA. Visus žoliečius kviečiame apsilankyti prie žalios eglutės Rotušės Optikoje, Didžioji g. 20, Vilniuje, visi kas žinos Gulbės legendą, bus konsultuojami NEMOKAMAI... REGISTRACIJA TEL.: 8 655 03333, uabmastymas@gmail.com
Santrauka
Sau, Reikėtų tobulinti kurinį pradioje einu aš - vaizdelis, eina ji - vaizdelis, susitinkame mes - vaizdelis
Nepamirįkite, kad boružės atnešančios didelę laimę turi šešias kojas ir dvi iš jų labai mažytės
Santrauka
Eilėraštis skiriamas Amerikoje sugriautai lietuvių statytai bažnyčiai...
http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2010-02-22-kaip-nugriauti-baznycia/40857
Santrauka
Nesimiega, iškyla neužmiršti vaizdai,
Nakties, kurios nebenorėčiau pakartot...