Gėlės kelio pakrašty

Santrauka:
Kalėdinė nostalgija. Atsiskyrėliui.
Tavo niūrios mintys skrodžia baltą dieną,
Tavo sunkūs žodžiai atsimuša į sieną.
Tavo basos kojos žengia per ražieną,
Tavo sausos lūpos geria gulbės pieną.

Tavo pavargę akys ieško nežinomo aukščio,
Tavo kaulėtos rankos laiko mėlyną paukštę.
Tavo pirštai paliečia baltą jazmino skruostą,
Tavo žvilgsnis atranda niekam nematomą uostą.

Tavo pavasariai bėga, tirpsta kaip Vaivos juosta,
Tu jau niekad negrįši atgal į ramybės sostą.
Tavo kojos paliečia baltą debesų uostą,
Tavo lūpos kartoja giesmę mėlyno paukščio:

Juk tai gėlės kelio pakrašty.
Gėlės kelio pakrašty.
Grėjus

2006-12-23 11:44:32

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): laukimas

Sukurta: 2006-12-23 18:28:21

Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo TavoTavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo TavoTavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo TavoTavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo TavoTavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo Tavo TavoTavo Tavo Tavo Tavo Tavo ......................................

Anonimas

Sukurta: 2006-12-23 14:48:38

Hmmm, rimuojas,-gerai.
idomus.
sekmes.

Anonimas

Sukurta: 2006-12-23 14:39:04

Būtų neprotinga neatkreiti dėmesio į žemiau parašiusiųjų pastabas.

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2006-12-23 11:49:06

ar galiu pasakyti kritiką?
rimas- primityvus.
metaforos- įdomios