Saulėtas gegužės rytas miško apsuptame užpelkėjusiame žvyro karjere. Rasa, gaiva, šviesa aplink verčia prisėsti ant nemažo riedulio netoli vandens. Prieš akis švytinti pernykščių nendrių siena atsispindi vandenyje. Žiūriu ir netikiu – įstabiausias paveikslas, bylojantis apie darną ir harmoniją gamtoje. Nė mažiausio vėjelio. Absoliuti ramybė, kuriai be išlygų paklūstu. Ir kiek vėliau – suvokimas, kaip tobulai keičiasi metų laikai...
Rugpjūtyje vėl aplankiau šią vietą. Nendrių siena žaliavo, šiugždėjo rudos šluotelės, ant jų tūpė drugiai, laumžirgiai, savo gyvenimus planavo vikšreliai, tulžys nutūpė žvilgtelėti į mane, o aš prisiminiau gegužę, nes be to auksinio kambario nebūtų buvę ir to gyvybingo sujudimo. Nenusibosta šis vaizdas ir ant sienos kambaryje!
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas
Sukurta: 2022-06-06 20:05:17
Vaizdingas peizažas..
Moderatorius (-ė): Goda
Sukurta: 2022-05-29 06:36:00
Kiekviena akimirka svarbi, vertinama. Jaukus tekstukas.
... nes be to auksinio kambario nebūtų buvę ir to gyvybingo sujudimo.
Paralelėje su gamta atrandi išminties.
Vartotojas (-a): 1756
Sukurta: 2022-05-28 21:20:09
Labai šiltas ir šviesus tekstas. :)
Moderatorius (-ė): piemenaitė
Sukurta: 2022-05-28 14:00:59
Gamtos vaizdai niekada nenusibosta, o kai nėra noro, galima tiesiog nežiūrėti. (Perfrazuota Charukio Murakami mintis).