Pusiausvyra ?

Ar gyvenime yra harmonija, pusiausvyra, ar jis pasiduoda fizikos dėsniams, tokiems kaip "veiksmas lygus atoveiksmiui" ar "niekas iš niekur neatsiranda ir niekur nepradingsta, tik iš vieno būvio pereina į kitą. O gal tas biologinis procesėlis vadovaujasi liaudies išmintimi: "nedaryk taip, kaip nenorėtum, kad tau darytų kiti", o gal "nekask duobės kitam, nes pats įkrisi" ... ar abu...
Yra matematiškai tiksli pusiausvyra, preciziška kaip vaistininko svarstyklės, šaltos, metalinės. Tik lieka neaišku kas ant jų svarelius dėlioja. Gimstant įmetamas vienas svarmenėlis į gilų arba seklų svarstyklių dubenį, čia ir baugiasi žmogaus įtaka savam gyvenimėliui. Kartais pasiseka kokį akmenį sunkesnį įmesti, pusiausvyra sutrinka, pasijuntame laimingi, bet netrukus viskas vėl atstatoma, štai reikia taikytis, bandyti švystelti kokią sunkesnę šiukšlę...
gungnir

2006-11-14 11:13:58

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Littera

Sukurta: 2006-11-18 09:21:12

Pasamprotavimai apie gyvenimo dėsnius . Taip, galima manyti, kad tokie tie dėsniai. Tik aš pusiausvyros sutrikimo nesiečiau su laime, bet galima ir kitaip manyt.
Netaisyklingos kabutės, trūksta kablelio antros pastraipos antrame sakiny po „neaišku“.
:)

Vartotojas (-a): ryžtinga_veronika

Sukurta: 2006-11-15 01:17:27

tapk svarstyklemis

Vartotojas (-a): laukimas

Sukurta: 2006-11-14 15:31:19

taigi

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2006-11-14 11:28:17

...ĮDOMŪS pasvarstymai, gili mintis,gaila ,kad pasaulis lekia kažkur net nesusimąstydamas...