Abejojimas

Šiandien suabejojau, ar mane supantis pasaulis yra tikras.
Panašu, kad jo tikrumas į vakarą visai išblės,
nes abejonės didėja tarsi sniego kamuolys,
ir jis mirtinai, jaučiu, prislėgs ir uždusins,
todėl imu abejoti dar labiau ir dėl visko –
netgi dėl šuns, atsėlinusio pažvelgti į akis tipui,
dėl kurio kaltės jo maisto bliūdelis tuščias. 
 
Kasdien matau, kaip aplink mane tyliai dingsta vertybės.
O aš vėl noriu kalbėtis su žmogumi.
Jei jo nėra, bendrauju su interneto raštininkais
ir maištininkais – baltuoju ir juoduoju metraštininkais,
arba kambario kampuose ieškau Dievo.
Jeigu tai nepavyksta, pereinu į kitą kategoriją – tylėjimą,
nes sakoma: laimingi žmonės neturi ką papasakoti.
Langas Indausas

2016-09-09 18:00:12

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Vasara7

Sukurta: 2016-09-10 11:14:30

įdomiai pamintyta, man patiko

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2016-09-10 09:42:47

Jeigu žmogus abejoja - reiškia mąsto. Jeigu mąsto - reiškia gyvena pilna ta žodžio prasme. Na, net mąstytojai neturėtų skriausti šuniuko. Ko gero mąstytojas nepamiršo prikimšti savo pilvą, kaip kalėdinė žąsis.
Liūdna, matant vertybių nupiginimą atvirkščiai proporcingai prekėms net būtino naudojimo. Neįsitikinusi dėl baltojo metraštininko įvertinimo, tai buvo gudrus ir slidus... Na, o Dievo tikriausiai ne ten ieškoti. Manau, kad reikia ieškoti savyje.
Sakyčiau yra tokia kategorija žmonių ir visai nesvarbu ar jie laimingi, ar nelaimingi, bet neturi ką papasakoti ir gana.

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2016-09-09 23:50:28

Dėl visko abejoti yra gerai. Pradžioj abejonės ypač įtaigiai sukasi į kamuolį (imu abejoti dar labiau).
Pritariu dėl visko, bet abejoju dėl paskutinės kategorijos – ar tai laimingi žmonės? Nors… gal tikrai? Laimingi atradę viską tuose efemeriškuose matavimuose. Nyksta regima, čiuopiama materija, nes pasiektas išsivadavimas iš paprastų žemiškų norų... svaigiai užsimiršti... su gyvu žmogum bendraujant dar būna ir atsakomybė, pasekmių, o jo nesant – niekas nekausto... gali reikšti nesąmones... kuo ne palaima...
Ir nežinau. Bet vis dėlto ir pritariu.
Geras kamuolys, neleidžia išeiti iš abejonės.