Trijų dramblių ir Karalienės istorija

Šiuo metų laiku žmonės panašūs į bitutes, triūsiančias po žiedus. Toks jau yra tas kaimo gyvenimas, kai sulipa visi darbai krūvon. Praplėši akis, pasižiūri, kad laikrodis rodo dar tik 3.45 valandą auštančio ryto. Švinta. Pakyli, čiumpi matiką į rankas ir tiesiu taikymu į daržą. Žolės gi pačios nenusiravės. Šį darbą pertraukia žadintuvas kišenėj, 6.30 laikas karvę melžt. Kai pastatai litrą pieno ant stalo, bėgi į šiltnamį salotų pasiraut pusryčiams. Tuomet ir šeimyna pradeda ristis iš lovų...
Kabliukas laikinai padėtas. Kambaryje dar jaučiasi dažų kvapas. Kai kas suburba ieškodamas priekabių, neva koja užkliuvo už dulkių ar akys pastebėjo voratinklį, kampe suregztą...
Staiga nusvyra rankos. Nenoriu. Nieko nebenoriu. Tik palikit mane ramybėj... O jie amžinai neprivalgę...
Vasaros meilė

2016-06-03 13:26:33

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2016-06-04 14:00:14

Vaizdingai, natūraliai, įtaigiai... ramybės, kūrybos gurkšnis- ir vėl pirmyn...

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2016-06-04 07:01:58

Sekantį kartą matiką į rankas vienam drambliui, milžtuvę kitam, dulkių siurblį trečiam drambliui, o Karalienei užteks laiko ant stalo padėti koldūnų arba virtinių su spirgučiais dubenį ir rankos nesvirs. Vyras yra šeimos galva, o žmona - kaklas, kurį turi galimybę jį sukioti pagal poreikį.

Vartotojas (-a): Vasara7

Sukurta: 2016-06-03 18:17:42

gražiai, vaizdingai papasakota...