Pasveikau

Ir pagaliau po pusės metų kankinimosi ta nelemta liga – aš pasveikau. Dabar aš laisva lyg paukštė. Dabar aš laiminga. Nenoriu eiti atgal, ta liga mano visas jėgas išsunkė. Tokia stipri ji buvo, kad vos paėjau. Negalėjau mąstyti, nieko negirdėjau, kartais net darydavosi sunku kvėpuoti. Galva buvo besprogsianti. Dabar aš laisva.  

Ir viskas, ko reikėjo, buvo šalto vandens gurkšnis, kuris išgydė mane. Tikiuosi, kad galutinai ir be komplikacijų. 

Prasideda naujas mano gyvenimo etapas. Eidama nauju keliu žiūrėsiu tik į priekį, nesidairydama per petį. Aš būsiu laimingesnė, nei kas galėtų pagalvoti. Kad ir kokias kliūtis man reiks įveikti, aš jas įveiksiu. Dabar man niekas nebaisu.  

Stiprinsiu imunitetą prieš tokias baisingas ligas. Neduok Dieve, vidury naujo, plataus kelio vėl susirgsiu. Tada viskas sugriūtų... Bet nėra ko baimintis, atsistojau vieną kartą, atsistosiu ir antrą. Dabar man niekas nebaisu. 

Aš pasveikau. Po visų kančių aš ir vėl laiminga. Po visų kančių man niekas nėra baisu. 

Aš pasveikau.
maiden

2015-11-12 15:43:20

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): klajūnė

Sukurta: 2015-11-13 08:55:26

Puiku, kad pasveikot, gražiai perteiktas dvasinis džiaugsmas

Vartotojas (-a): Algmar

Sukurta: 2015-11-12 16:30:08

      Ne ta tikroji buvo liga ir ne lemtingasai gurkšnis. Ir imuniteto rūpesčiai užsimirš, kai džiaugsmas džiaugsmu išgydys.
      Niekada ne pirmyn.
 
      „po kankinimosi liga“ – gerai, išreiškia autorei reikalingą niuansą, – kankinosi ne dėl ligos... dėl ligos priežasties.
 

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2015-11-12 15:56:52

Šalto vandens gurkšnis – blaivinantis eliksyras, išvaikantis daugelį negalavimų.
Pirmas sakinys – kankinimosi ta prakeikta liga (kuo)? Man atrodo, kad kankinimosi, kančių dėl ko.
Imunitetas – atsparumas kam, kokioms ligoms.
Kai sau kartoji aš pasveikau, tai irgi tvirtina imunitetą.

Galima skaityti ir tiesiogine, ir perkeltine prasmėmis.