O po to...

Tarsi laikas išėjo.
Ir grįžo su veidu,
Kuris vasaros karščiais į smilgos geltonį įstrigo...
Daug klaidų padariau per gyvenimą, klaidų,
Nors jaučiu ne vandens,
O lietaus atgaivinančio stygių.
 
Mano paukšti, besparni, bet giedantis paukšti,
Visada pranašaudavai tiesą.
Tačiau tu – nutilęs....
Mano laikas išėjo,
Aš kito nelaukiau –
Tegul krenta kaitroj lig rudens neprinokusiom gilėm.
 
O po to?
O po to bus lietus, tačiau šaltas.
Ir norėsis tylos,
Kad manęs neprikeltų iš miego.
Tačiau tu, mano paukšti, gali juk prikelti –
Liks dar smilgų geltonis...
...........................................................................................
 
O gal nebeliks nieko, nieko...
kaip lietus

2015-08-08 00:02:24

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Vasara7

Sukurta: 2015-08-09 16:50:08

man viskas labai prasminga, liūdesys toks apčiuopiamas ir suprantamas, žmogiškas, tikras

Vartotojas (-a): Algmar

Sukurta: 2015-08-08 21:12:50

       Ne be pagrindo tártum: užkniso dirbtinai pripainiotų gelmių eilės, – kai atknisęs terandi banaliausios buities „filosofijos“ gilės kevalą. Ji visų ir visiems svarbi, ta buitis, tai ir puiku, ir gana, kai autorius savu žodžiu savą pergyvenimą išsako.
       Jei kam būtina, ir šio „O po to“ atsispyrę galim nerti į būties gelmes... kuriose jau milijardai lankėsi – nuo laikų dar prieš neandertaliečius. Tad ir jausmai ne smulkiaburžuaziniai, o senaneandertaliniai. Labai retai lyrikoje natūraliai ir pagrįstai prireikia įmantrios formos.
       „Kramtalo“ rastum gana autoriaus minties kryptimi. Užuot kramčius pripinkeliotą formą.
       Šis eiėraštis – rodyklė pas Šekspyrą, Kjerkegorą ir „kt.“, – jei kas pas juos dar nesilankė. Pasikausčiusius turėtų dominti autoriaus išreikšti niuansai.
       Aišku, lemia skaitytojo skonis, poreikiai. Ieškojimui net šarados žanras sugalvotas. O vertinti dera pažiūrėjus iš autoriaus kiemo, nors trumpai ten užėjus. Šiame puslapy regis visi taip ir darome. Taip žvelgiant dar ir kaip smagios pvz. Indausų eilės.
 
 

Vartotojas (-a): Burtažolė

Sukurta: 2015-08-08 17:03:01

„Liks dar smilgų geltonis...“

Jis - nuo saulės!
 

Vartotojas (-a): Felicija Ivanauskienė

Sukurta: 2015-08-08 09:28:31

Brandus prasmingas aukštos meninės vertės kūrinys, įtraukiantis skaitytoją, žadinantis norą likti lyrinio herojaus būtyje. Manau, kad stipresnę prasminę ir emocinę raišką turi vienas, o ne pasikartojantys žodžiai. Todėl man paskutinė eilutė skamba taip: "O gal nebeliks... nieko...".
Dėkui ir sėkmės Jums.
 

Vartotojas (-a): Medis

Sukurta: 2015-08-08 08:47:40

Gražu,nuoširdu kai besparnis paukštelis gieda (matyt pingvinukė), juokauju.

Vartotojas (-a): Langas Indausas

Sukurta: 2015-08-08 00:27:59

Nu ką aš gal jum pasakyt...Kuo daugiau skaitau, tuo labiau mane slegia įspūdis, kad šis poetas atviras kaip atvirutė, ką ir atspindi jo eilėraščiai, kurie vienu metu ir paprasti kaip 3 kapeikos (dabar atitiktų, manau, 20 eurocentų), ir jausmingi kaip liaudies pasaka apie Sigutę (dabarty tai būtų Monika Šalčiūtė) . Bet jie tokie, sakyč, viensluoksniai, nėra juose klastingai užslėptos minties ar kokių tai pasąmonės vingių, nėra filosofijos. Yra tik jausmai (smulkiaburžuaziniai). Ką autorius mato ir jaučia - tą ir užrašo, ir gražiai tai padaro...Bet ilgiau ir daugiau skaitant, pagaunu save tarsi skaityčiau orų prognozę ar sąžinės sąskaitą - viskas kaip ant delno, nereikia net kramtyti...hop ir praryji...      

Vartotojas (-a): giedrytė

Sukurta: 2015-08-08 00:10:05

O ar yra nors vienas nesuklydęs?..ir liks nuostabios eilės.