XXVI
Maniau, kad reikia laikrodžių,
jog medžių lapai kristų,
šalna atėjusi
nubaltintų peizažą ryto,
kad paukščiai tyliai
ar, kaip gervės graudulingai
palikusios gimtinę,
kažkur toli,
kažkur svetur išskristų.
Keistoka pamatyt data atgaline
susirpusius atmintyje vaizdus
Ir nesuprast,
kam durys, kam langai
ar kaminai namų
su dūmais viršum jų.
Ir nors žinau,
kad buvo taip, kaip buvo,
ir pažadėjau atgalios sugrįžti,
o keista darosi mąstyti –
kam prireikė turėti kūną?
Kad aš, Dvasia, jo vergė būčiau?
O gal kad pasirodyčiau
kaip tvarinys sau panašus,
kad nereikėtų dar skaudžiau mąstyti:
na taip, ESU,
bet – KAM?
O ir būtis tik dėl savęs,
tik sau
turbūt beprasmė
kaip duona kad ant stalo padėta
Ir niekieno nevalgyta.
– Aūūū! aūūū!..
Ar girdit kas?
Ant delno ąžuolėlis auga,
Iš pašaknų kankleliai skamba,
Per vidurį bitulės dūzgia..
Aukštai aukštai
virš šimtmečių išaugs
ir sakalai viršūnėje suskris.
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): Laũmele
Sukurta: 2015-03-04 21:44:32
Dar kartą sugrįžus viskas kitaip matoma, o dar ilgesys to jausmo, kuris šaukia sugrįžti...
Vartotojas (-a): Pakeleivis
Sukurta: 2015-03-04 20:44:38
Jei apie vergovę kūne, tai anksčiau jau patikėjau, kad kūnas tik apranga (kažkiek veikiama laikrodžių, pražysta ir tręšta, pridengia, bet dvasios neįkalina).
Naujesnis klausimas – KAM viskas.
Būtis dėl savęs? … turbūt ne dėl savęs esu – / Esu turbūt dėl ko nors kito. (Just. Marcinkevičius).
Kad ir dėl gilės, ąžuolėlio, sakalų.