Gluosniai. Rytas.

Santrauka:
To paties pavadinimo Čiurlionio paveikslui.Ši Genijaus drobė,kaip ir daugelis Jo kūrinių labai muzikali savo spalviniais tonais,kompozicija ir kosminiu skambėjimu nuo pačių žemiausių iki aukščiausių tonų.Ranka Čiurlionio paveiksluose labai reikšminga detalė, per kurią Jis išreiškia Savo Minties Gelmę.Ir šioje drobėje Genijus kalba į mūsų širdis gluosnių rankomis tarsi ieškodamas ryto debesyje nežemiškų stygų.
Pro ryto rausvą debesį dvi rankos kyla
Žaizdotų gluosnių  tarsi žemės aimana
Į erdvę darganą, atšiaurią ir nebylią,
Kuriai nakties sidabro negana...

Ne rausvą rūką gluosnių rankos glosto,
O tobuliausiųjų stygų jos ieško paslapčia,
Kad austų  Meilės Himną ! Balto uosto
Rudens šėšėliuose jų žaizdos ir kančia -

Ar jie išgros kraujuojančiąją mintį,
Kuri jų širdyse liepsnoja geismo rože -
Kodėl jiems buvo lemta gluosniais gimti ?!
...O debesys tiršti visas stygas užgožę.
giedrex26

2006-09-16 01:09:07

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2006-09-17 20:04:47

Man atrodo,kad ligos požymis, kai galva nori jau tik ...samanų...o keiksmažodžiai nelabai tiktų šioje erdvėje...

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2006-09-16 15:26:57

Jei hyperaktyvumas dar yra neišblėsęs šaunaus taisytojų dueto Tiesmuo -Ramunėlė, tai plačios neartos dirvos jų laukia Žemaitukės,, Rudens erotikoje,, ,tame ,,šedevre,, LIETUVIŲ KALBA YPAČ ,,GRAŽIAI,, PAGERBTA ...kur einame???!!!

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2006-09-16 12:13:08

Ačiū ,Tiesmuo, už dėmesį, tačiau jūsų pasiūlytas pakeitimas visai nelogiškas - jis sunaikintų čiurlionišką erdvę,kuri yra ŠIO PAVEIKSLO KŪNAS. Derėtų jums pirma pamatyti ŠIĄ NUOSTABIĄ ČIURLIONIO DROBĘ ,o paskui nagrinėti eilėraštį ,teikti pataisas, sėkmės.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2006-09-16 11:43:55

Ačiū ,Ramunėle, bet jūsų pataisos išderintų mintį tas - vis dar labai NUVERTINA erdvės didybę , o tas jūsų siūlymas kitoj vietoj rašyti žodį - tarsi irgi nevykęs,tai labai sumenkintų GLUOSNIUS -ATIMTŲ IŠ JŲ ŠIRDIES GEISMO ROŽĘ. Dėkoju už dėmesį.