Vaiduoklis

  Pro tirštą rūką ir retus debesis plieskia mėnesiena.
  Paežere vėjas nešioja nuskendusios mergaitės vaiduoklį.
  Tarp pilkų medžių siluetų kažkas urzgia. Ežiukas susitraukia į kamuolį. Ant žemės, nuo mėnulio šviesoje spindinčių nasrų, laša kraujas. Kiškio negyvas veidas pilnas agonijos. Pelėda susiranda auką. Miega voverė, apsikabinusį riešutą. Šnypščia angis. Sublizga pelėdos akys... Voverė apsiverčia ant kito šono. Pelėda pakelia sparnus... Neria! Čiumpa!
  Tylu...
  Vaiduoklis neranda ramybės.
  Viršuje kalvos liūdi vienišas plikas berželis. Ant jo šakos švytuoja supynės. Čia sėdi berniukas. Jo rankoje – plunksna. Čeža suplyšusio sąsiuvinio lapai. Berniukas apsiašarojęs dailiai raito plunksną. Vaiduokliui graudu. Vėjas papučia kalvos link. Nematomomis rankomis vaiduoklis paglosto berniukui skruostą. Vaikas sudreba ir raudodamas pasileidžia tekinomis bėgti. Ant žolės, mėnulio nušviestas, guli suplyšęs sąsiuvinis. Baltuose lapuose žėri nakties juodumo raidės.
  Vaiduoklis skaito:
 „Dark vakar
  Dar vakar
  Dark vakar...
  Vaiduoklio nebuvo.
Pomidoras

2014-03-12 16:23:00

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2014-03-12 22:00:25

Naktyje tik ir lauk, kol trakštelės šakelė, išjudins kokią dvasią ir toji pirmiau už pelėdą čiups auką už gerklės. Įsifantazavau, nes tokios valdos labai įdomios, iš jų gali išeiti gerų siužetų. Juolab ir pagrindiniai veikėjai knibžda. Bet kas gi čia? Ką reiškia tie juoduliai? Ar kad baisiau būtų? Juk tekste tai, ką norima pabrėžti, turėtų suskambėti be ryškinimo. Pasakyta, kad vaiduoklis – ir vaizduokis, skaitytojau. O dabar primygtinai rodoma. Kaip ir kursyvas.
Visgi miškelio ir kalnelio magija apsuka galvą taip, kad ima vaidentis kaip tam jautriam berniukui, nors įvykiai ir būsenos daugiau įsivaizduojami, nujaučiami, dabartis ir tamsi (dark) praeitis susilieja.

Vaiduokliai ramybę gali rasti, bet tai jau kitos istorijos, šitam klajokliui gal ir netiktų.
dailiai raito plunksną > kas tai? Paprastai raštas raitomas plunksna (kas daroma kuo), čiagi atrodo dailus plunksnos laužymas, ar taip?