Santrauka:
Universalų didelės bagažinės
Ramus vakaras. Mėnulis užlenkė savo pjautuvą lyg dama, besimaudydama putojančioje vonioje užlenkia kojas. Vėsu. Žolėje dar kur ne kur išalęs sniegas, leidžiantis jau paskutinius atodūsius. Keli pliki medžiai. Juos stebi wolksvagenas, plačiai pravėręs akis.
Gali mintyse grįžti į praeitį: naujieji okupantai, ginkluoti automatais, vedasi koloną žmonių. Vienas vaikas iš jos sugebėjo pabėgti. Pasisekė. Tačiau ne visiems. Jie, atėję čia, gražiai išsirikiuoja. „Naujosios valdžios proga visi jūsų tautybės asmenys gauna dovanų nemokamas laidotuves.“ Už tai kažkas išgers, kažkas
šiąnakt bus laimingas, kažkas ne, o kažkam nepasiseks net sulaukti „šiąnakt“. Šūviai. Jie šaudė ritmingai – galėjai pagalvoti, kad širdis plaka ir nutyla išmušusi du tūkstančius kartų.
Išsiliejo putos iš mėnulio vonios, pasigirdo klyksmas.
Per karą jų buvo visur –
kaip danguje, taip ir žemėje.
Sublizga žmogaus akys; jos užmerkia wolks
vaginą ir nutildo jo burzgimą.
Kraupi vieta, bet miela kasnakt čia sugrįžti. Ypač su mergina bagažinėje.
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): Pakeleivis
Sukurta: 2014-02-20 15:37:07
Kaži koks siurrealistinis vaizdelis, lyg iš prisiminimų ar fantazijų, ką ne visada galima įrėminti žodžiais.
Ką norima pasakyti kursyvu paryškintais junginiais? Juk ne šiaip sau. Susidariau įspūdį, kad apmąstomieji veiksmai turėjo būti ir labai plataus masto, ir skausmingi.
Paryškintoji žodžio dalis, kaip suprantu, reiškia sąskambių atveriamas galimybes.
Pavadinimą irgi galėčiau pritraukti prie to nesančio, bet nujaučiamo siužeto. O dar gražiau būtų, jeigu šitoks universalas būtų ponas Mėnulis. Jis viską mato.
lyg dama, besimaudydama putojančioje vonioje užlenkia kojas. > lyg dama, kuri…
lyg dama, kuri plūduriuodama… (sklandumo sumetimais įdėti kuri; suprantu, kad siūlomas plūduriavimas atrodo dviprasmiškai, bet turbūt aiški mintis, kad galima paieškoti šio sakinio alternatyvų);
(pvz., jei be kuri) Mėnulis užlenkė savo pjautuvą lyg dama putojančioje vonioje kojas.
Vartotojas (-a): klajūnė
Sukurta: 2014-02-20 14:53:59
Viskas būtų lyg ir gerai, bet kažkaip nelabai randu ryšio....