pabaiga

Santrauka:
http://www.youtube.com/watch?v=dtLHiou7anE
Klausant Erik Satie muzikos rankos visad pačios kažką rašo.
Jeigu šią sekundę į jo laukiantį delną nusileistų snaigė, ranka nusvirtų, jis nebepakeltų. Veidrodinė ašara išbyra iš akies kampučio. Tokio grožio niekam nevalia... jausti. Tarp gigantų n-aukščių namų, gigantiškame mieste... Čia milijonas šviesų ir švieselių. Jis, matęs visko ir viską, sustingo. Nes tokio grožio niekam nevalia jausti.  Ištiesta ranka. Į tolį. Į arti. Prašo. Nesibaik. Švelnus vėjelis glosto skruostą, n-tajame aukšte už jo nugaros plaikstosi balta užuolaida. Nesibaik...
Tokio grožio niekam nevalia jausti. Jis užsimerkia. Kojos žengia į ten, kur ranka nepasiekia.
N-tajame aukšte, gigantiško namo, gigantiškam mieste, užuolaida plaikstosi glostoma vėjo.
lietus

2014-02-13 01:09:31

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2014-02-13 16:06:14

Muzika tikrai žadinanti asociacijas. Vaizdelis – įspūdis, kurį išvedžiojo pati ranka, bandžiusi apsakyti nepagaunamą grožį.
 
Nelabai supratau, kodėl grožio jausti nevalia. Gal mintis ta, kad sunku jį iškęsti, tokią būseną įsivaizduočiau (taip gražu, kad skauda).
 
n-tajame > galūnė -ajame (pvz., 9-ajame, 8-asis ir pan.)