*

Kiek daug veidų, į save panašių,
Ir pasitikėjimų, kurie nusvilina.
O dar daugiau karčių lašų,
Kurie vadinasi „Nusivylimas''.

Laimingi, gyvenantys be jo –
Kaip man gyventi neišeina.
Ar eiti vidun, sugrįžus namo,
Pas ilgai lauktą sielos šeimą?

Mes reves de petite fille*
Ištirpo nebūty, toli,
Pasimetė tirštam rūke,
Kur galimybė nebe ta.

Rūke, kurį pasaldino ilgesys,
Rūke, kuriam paskęsime visi.
Rūke su šaltu liūdesiu,
Iš kurio minčių nepabudinsiu.

O gal Ištirps šviesų migloj,
Gal į tolimus horizontus nuskris.
Ilgas kelias tolyn, ilgas kelias namo.
Liks nusivylimas, skausmas ir (ne)viltis.

* Mano vaikiškos svajonės (pranc.). Eilutė iš R. Cocciante miuziklo „Paryžiaus katedra'“ (daina ''La monture'')
 
Soledada

2013-12-29 16:46:52

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Langas Indausas

Sukurta: 2013-12-29 18:54:33

aha, kai pavartoju (kartais pasitaiko) karčių lašų, jie vadinasi įvairiai, dažniausiai "Sobieski" arba " Lithuanian", tai daug veidų man tampa į save panašūs, bet tada būnu pilnas pasitikėjimo bei tautinio honoro. Negaliu pasakyti, ar tada būnu labai laimingas (tikrai negaliu, nes neatsimenu), bet tada gyvenu pats sau autonomiškai taip kaip išeina. Ar eiti vidun, sugrįžus namo, dažnai sprendžiu ne aš, o tai už mane padaro, t.y. nusprendžia šeima jos pirmininkės asmenyje, kartais asistuojant su patariamuoju balsu dukterų būreliui. Bet niekada negalima palikti vieno Žmogaus rūke, nesvarbu, kad jis ir saldus, ir išmintingas, ir pilnas šviesų beigi pagundų. Tada kelias gali tapti ilgas ilgas, kaip tame puikiame latvių filme ilga kelionė per kopas, ilgas kelias į kapus... Liks tik nus(i)vylimas, skaus(k)smas ir (ne)viltis. Atleiskite, kad tiek daug rašau ne į temą (galėčiau ir dar daugiau prirašyti), bet kad į temą neturiu ko protingo parašyti, o taip be galo norisi rašyti, rašyti, rašyti... Nepykite, bet pasijuokite...

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2013-12-29 16:59:30

Kaip daug miglos. Kaip vaistas tiktų kito žmogaus atjauta, nes tai paprasčiausias būdas išsivaduoti iš siauro ego ribų. Klajonėms ir paieškoms reikia jėgų, laiko, pastangų. Tai yra brendimo kaina. Linkiu nepasilkysti rūke ir neužsiciklinti savyje.