Laukimo nerimas

Gegužės 8 d.
Kažin kas labiau pritraukia žmogų – priešingybė ar begalinis jo troškimas. Ir viena, ir kita – tikra, tačiau ne visada veiksminga. O man pasisekė. Arba Dievas davė tai, apie ką galėjau tik patylom pasvajoti. Nežinau, ar visiška priešingybė kalta, ar mano gebėjimas pritraukti prie savęs tai, ko siaubingai noriu.
Turiu jį savo rankose, jis mane — širdyje. Idealas virto realybe, ir tie keli tuoj prabėgsiantys mėnesiai vėl leis būti šalia vienas kito, tačiau baimė laužo kaulus. Atrodo, kodėl? Juk aš jo gyvenimas, įkvėpimas, dienos skaidrumas. Ir vis vien. Gal kas bus ne taip, gal viskas subyrės. Dieve, neatimk iš manęs to kadaise kurto pasitikėjimo ir stiprybės. Drąsos — irgi. Reikės man jos daug. Daug dar teks nueiti. Turiu jį savo rankose, jis mane — širdyje, bet nerimas gniaužia širdį.
Deimantė

2013-05-08 23:56:03

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Deimantė

Sukurta: 2013-05-09 20:08:52

Iškalbi - palengvėja. Nesvarbu kam, svarbu, kad tas kažkas supranta. Ir tiek.

Vartotojas (-a): Žalvarnė

Sukurta: 2013-05-09 17:22:35

Džiaukis šia diena ir tikėkis geriausio, o kaip bus, tebūnie...

Vartotojas (-a): Vasara7

Sukurta: 2013-05-09 08:58:15

Gyvenk, nustok nerimaut, juk kiekviena nauja diena - jau šventė.Labai jautriai parašyta.

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2013-05-09 00:49:11

Kablelį iš pirmo sakinio perkelti į antrąjį (prieš antrąjį „ir“)
Realybė – gal tikrovė (liet). Pergniaužė (?) širdį...

Nuostabiai prasmingas įrašas!