Dvikova

Nakties apgaubtoje gatvėje buvo tylu. Buvo daugiau nei tylu. Vėjas, rodės, įlindo į jaukų savo guolį kažkur po namų balkonais. Žmonės, be abejo, nerimastingai vartėsi savo lovose.Katės, ieškodamos savo aukų,vengė viešumo.Net ir šunys, tie nenustygstantieji tylos griovėjai, tykiai tūnojo kažkur tarp žemės ir dangaus.  Visa, kas dieną nenustygdavo vietoje, dabar lyg kažko laukė... Laukė tyloje... Iš pradžių, rodos, laukė, kuris vis gi pirmas neištvers ir pajudėjęs nutrauks tylą. Bet  pati tyla išdavė, kad šįkart tai ne žaidimas. Šįkart buvo kažkas daugiau. Baimė, įtampa, nežinomybė?.. Galbūt... Nejaukumas tiesiog draskė viską aplink. Galingai, šiukščiai, bet be menkiausio garso. Lyg žiūrėtum televizorių išjungęs garsą...  Už kampo išlindo automobilis. Bet jis nenutraukė tylos...  Rodės, kad mašina atskriejo lyg iš kito išmatavimo, kito laiko.  Visa aplinkui tiesiog užsimerkė iš pastangų išlaikyti tą nakties tylą nepažeistą, nepaliestą... Sucypė stabdžiai. Per vėlai.  Vairuotojas vargais negalais sugebėjo išlipti iš sumaitoto metalo krūvos. Bet pajudėti daugiau nebepajėgė. Taip ir pasiliko gulėti ant žemės. Nejučia įtampa atlėgo. Niekas neišgirdo to, kas ką tik įvyko gatvėje. Niekas neiškvietė pagalbos. Žmogus mirė... Galbūt ne... Tai jau nebuvo svarbu.  Tyla buvo apginta. Nors ir sutepta krauju, bet nesužeista... Ššš... Tyliai...
Legolasas

2006-07-26 19:17:46

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Littera

Sukurta: 2006-07-27 10:57:22

Stilius man patinka. Dėl turinio sunku ką pasakyt... Net nžn... Bet kad blogai, nepasakyčiau.

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2006-07-26 22:12:09

kūrinys per trumpas ir neaiškus. garsas vis delto buvo ir tyla nebuvo apginta. tai automobilis- juk aiškiai buvo parašyta, kad sucypė stabdžiai.laukiu geresnių autoriaus darbų.

:

Sukurta: 2006-07-26 19:31:01

Žinai, man visai patiko stilius.

Bet kaip redaktorė su stažu turiu prie ko prikibti:
> dar nejauti kalbos;
> abstraktybės prozai nei tinka, nei pritinka;
> yra keletas kalbos klaidelių.

Lauksiu kitų darbų. :)