Narakiai

Santrauka:
Pauturiajimai babelas na Vyžanų
Ale gerai sake E.Šimkūnaičia, - ar iš aplaidų, ar iš apslaidų žmones ažpuola ligas. Kokia kvaraba un mani inlinda - nežinau, bet va ,visų anų nedėlių krunkiau ir krunkiau. Ale gi dabar ne bėda, kai un kožną kumpą vis aptieka, e anose visakiausių lekarstvų tik pirk. Ir par radijų, ir par televizarių kožnu kanalu kas kožnų desėtkų minučių vis ragina pirkte, mat anys pagalvoja ape mažų kainų, tik belieka pastart su pravizarium. Ale mana mažas pratelis nesumįslija tų pagalvojimų dėl mažų kainų - jegu lekarstvų pagamina ažu  inprastų kainų - ažu savikainų pradėja pardavinėt, e paskui tik pamįslija ape mažų kainų, tai kaip tas aptiekas nesusbankrutuoja? Aš nepragnazuoju, aš tikiu, kad vienų roz bus taip, kaip su mūsų artimu banku snoru, pabusma  vienų ryt ir sužinosma, kad visas aptiekas aždarytas! Ir vaikščiosma visi nusminį kaip devynias pėtnyčias. Priais, priais tas aptiekas vienų roz lieptą galų! Ape tai anų nakt aš taip insmįslijau, kad visi megai nuplauke, e iš rytą unksti pakirdus nulekiau artimiausian aptiekan ir ažu visų pensijų prispirkau visakių lekarstvų, katras pakavojau, kad kožnas atajįs neažmatytų, - pakavojau kupari, ažrakinau. Kai ažais blogas čėsas, galėsta ir jūs ,žaliažaliečiai ,kraiptis un mani, va net adresų duodu - adamak(eta)takas.lt  Azarui ir Karilei tai duosiu dykai , e kitiems pamislįsiu ape didesnį kainų, raikia gi gaut pelnų...
  Ir tik nemįslykit, kad jegu aš krunkiu, tai jau ir smertes laukiu. Ne. Narakiai nemirsiu! Raikia tik pabaigt iškintėt žiemų, e pavasarį nuvažiuosiu Vyžanos, nuveisiu pre Švintosias upes kur gimiau,  pasnersiu un jas žalių amžinų srovį kaip nulūžus karklą šaka. Žemen inskibs maną apvytusias šaknys ir anas atkus na šaltą undenią. Ir nemirsiu. Būsiu pilna žalią šlamėjimą, pilna saulas, pilna tikėjimą...Taigi, nelaukit - narakiai nemirsiu!. Da jum nusbosiu...
herbera

2012-03-14 04:30:36

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Mikolina

Sukurta: 2012-03-18 15:36:40

Graži suriktavota, sekmės talimesnėj kūrybaj. Aš ti mįslinu, kad aptiekoms grait bus golas - raikia naraki nieka iš jų nepirkt. Možna ir su zalelam apseit.

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2012-03-15 18:56:52

va, galiu sirgt - liekvarstas kupari jai kas
:)

Anonimas

Sukurta: 2012-03-14 19:55:17

Su malonumu perskaičiau, pažįstama šnekta )

Vartotojas (-a): PelėdaitėS

Sukurta: 2012-03-14 16:22:22

Neišdegs biznis.Pėrainam un žalalių. Ale parašyta zrančnai.

Vartotojas (-a): Rudenė

Sukurta: 2012-03-14 10:51:44

Na ir pralinksminot! Šaunuolė:))

Vartotojas (-a): P Aibutis

Sukurta: 2012-03-14 09:48:15

Narakiai nenarakiai, ale cekavai gerai suriktavota. Mysliju kad ir kuonkursi būt pavažotas.

Vartotojas (-a): Eiliuotoja

Sukurta: 2012-03-14 09:32:19

Narakiai dar čia užsibūkit, kūrybų savo dovanokit. Skaitysma. :)