Apvuogė

Santrauka:
Linksmai...
Ropūželė švėnčiausė...Apvuogė...Nu pat ryta apvuogė!!! Tik gėrdu, vėrtovie dongtis bibilst...Atenu iš kombarė, vo doktie saka, katėns pelė pagava, po stala nusėnešė, vo pati stuov so dongčiu ronkuosė. Alė, saka, paveiziek, a kėbėrelie nieka natrūkst. Paveizo...Trūkst, ėr dar kap trūkst, rūkytas dešruo gabala nabier, vėine lašėne balėkė. Žadiejau vėrtėnius vėrtė, ta iš šaldiklė išiemusi laidėnau. Kad užejė monėi siosta, no palauk, to parazite, atsiimsi. So kačerga iškrapščiau vagi iš pastalies, vo tas nubiega po suofas, ėr tik pabaigės dešra sovėišietė, kap niekor nieko laukon išlindo, kap nakalts avėnelis ūsus praus. Aš – pri anuo. Ons biegtė. Aš už oudeguos baspiejau nutvertė. Ka sukriuokė velnė balsu, ta išgėrdės ontrasis katėnielis ka dumė laiptas i ontra aukšta kap žaibs kuoks. Nabištoriejau, jouktėis pradiejau, bet Raini vėstėik i posni nusuodėnau. Nalabasis...už bausmė kuoki mienesi nableso savo luovuo šėldytėis, kam moni ba dešruos palėka.
bobulytė

2011-12-08 11:17:51

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2011-12-11 11:52:21

labai smagus pasiskaitymas :)

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2011-12-09 10:44:04

Uvažiokit nabagu, uvažiokit. Da Katina metai nesibaige.
Matyt, dešru sušveite už padų šyldimu naktim... :)
A pas mum sniega da nėr.

Vartotojas (-a): bobulytė

Sukurta: 2011-12-08 21:47:38

Vai blogai, kai tie "vabalai" viršų ant mūsų ima. :D Galvojat, labai tą katiną išgąsdinau, nieko panašaus, vos duris į lauką pradarius sprunka vidun kaip beišmanydamas. :D

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2011-12-08 19:50:59

Švintoj kavoj su "vagim" salidarizuojas ir aukštaičiai, ale par mum tai šuniokas vakar kumpia gabalų nuzauke. Pabarem, ale lovaj naktavot laidem.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2011-12-08 15:46:23

...gyvas ir linksmas...