Girgždantys jausmai

Santrauka:
Mintys yra keistas dalykas, gali neigti realybe ,bet mintis tave sugražina į ją. Šis eilėraštis yra ir cikliškas ir tuo pačiu naujas mano požiūris į jau įvykusius dalykus, jis nėra naujas, bet parašytas panašiu laiku kaip eilėraštis \"Banalus melas\" Nesitikiu daug iš jo, įvertinimų ar kažkokų pasiekimų, jis tiesiog yra mano mąstymo minčių srautas apie idilizuojamą žmogų mano gyvenimę. Kiekviena eilutė, kiekvienas žodis turintis tiek perkeltinę tiek tiesioginę prasmę, skaitantiems ir manantiems ,kad čia tiesiog minčių srautas galiu tik pasiūlyti neskaityti pliko teksto o žiūrėti giliau už stovinčios sienos, šis tekstas koreguotas dešimtis kartų, tad kiekvienas isiskaitęs gali rasti tiek save tiek draugo(ės) ar net pažystamo atspindį tekste. Tad jei jūs neesate nusiteike gilintis į gana paprastą teksta o tik jį perskaityti ir iškarto vertinti siūlau tiesiog neskaityti ir praleisti pro akis šį kūrynį. Eilėdarą ir rimas nėra sąvotiškas ar kažkuo ypatingas, rimas yra jaučiamas kiekvienoje eilutėje , tad jei kas kabinsis dėl eilėraščio formos tiesiog pasidomėsiu kiek patys apie tai žinot... p.s Sonetas yra itališkojo tipo , tad pabaiga gera( neieškokit nesąryšio)
Jaučiu nostalgiją kraujuojančių plaukų,
Kurių ošimą naktimis girdžiu.
Matau pilis, supiltas iš aukų,
Dėl darganotų pasakų tavų.

Meldžiu dėl saulės žiočių atvirų,
Virš tavo laumžirgių - sapnų.
Liūdžiu iš troškulio žaizdų,
Dėl maro bučinių.

Svajoju gulti prie tavų pečių,
Per miglą rankų paliestų.
Ir mirčiau vien dėl žvilgsnių,
Iš tavų akių.

Tik dėl tavęs aš nevaldau minčių,
Tokių beprotiškų, kaip dulkės išaustų.
Giltinė

2011-10-26 00:49:49

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Žiogas

Sukurta: 2011-11-06 14:13:34

girdžių -> girdžiu
Liudžiu -> liūdžiu
žvilgnių -> žvilgsnių
Prieš kablelį nereikia tarpo.
Tekste ir po redagavimo palikti visi trafaretai. O kur Jūsų kūryba?

Vartotojas (-a): Žiogas

Sukurta: 2011-10-26 11:59:14

Taisykite rašybą ir skyrybą - perkėliau į Redaktoriaus stalčių.

Vartotojas (-a): Himmel

Sukurta: 2011-10-26 11:32:29

Labai nuobodus tekstas. Akį rėžia grubios skyrybos klaidos, o ''eilėraštį'' atrodo rimavai tik tam, kad reikia, na kad gražiau skambėtų.

Panašu į apsiseilėjusio bernelio elegiją 8)

Vartotojas (-a): atkaklioji

Sukurta: 2011-10-26 10:38:49

Tikrai- beprotiška...

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2011-10-26 10:29:30

negi tokie nuobodūs jūsų jausmai , kaip šios uuuubaujančios eilučių galūnės