Tikroji tiesa

Santrauka:
Autorius: A. Šidlauskas
Kai aš žvelgiu į beprotišką grožybę – paraustu.
Kai žiūriu į meilės ašaras – pravirkstu.
Ir suprast man vėlei, kodėl dėl to aš gyvenu,
Tiesiogiai aš juk negaliu…

Tad pražysta man sniegas ir purvai tampa trąša,
Kaip beprotiška vaikystė sugrįžta nelaukta.
Ir pirmoji meilė, ir pirmieji jausmai,
Kurie mus sušildo mylimam glėby.

Kad galėtum gyventi, kad galėtum numirt,
Turi tikrąją meilę savimi patirt.

                                                      
Giltinė

2011-05-06 18:52:20

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Giltinė

Sukurta: 2011-05-06 20:02:12

Bet tikrovė ir yra banali, ar ne? Ar aš tik ją taip įsivaizduoju. Nežinau gal ir blogai , kad kaip tu sakai-klišė.Bet mano suvokimu Tikroji tiesa ir yra didelė banalybė, nes jos niekas niekados visos nepasako. Lauksiu daugiau komentarų, kurie būtų piktesni.

Vartotojas (-a): Žiogas

Sukurta: 2011-05-06 19:57:18

aš jau viską pasakiau. ačiū už patarimus :)

(standartinė frazė = klišė, o klišių reikia vengti, nes jos tekstą daro banalų)

Vartotojas (-a): Giltinė

Sukurta: 2011-05-06 19:40:23

Dėl standartinių frazių pritariu, dėl ritmikos prašyčiau išsamiau, o dėl rimuotumo klystate- jis yra rašytas vienu prisėdimu, o ryte taisiau klaidas. Norėčiau paaiškinti kodėl buvo pasirinktos standartinės frazės. Jos buvo pasirinktos todėl , kad eilėraščio pavadinimas "Tikroji tiesa" mano akimis turėtų tikti daugumai žmonių, o kas tinka daugumai netinka mažumoms. Bandžiau susieti visų žmonių jausmus su kitais, gal man tai ir nepavyko , bet bandžiau. Labai į daug ką pažiūrėkite kitaip ir iš standartinių prazių gausis visai kas kita. Ieškokite perkeltinių dalykų siekite juos tarpusavyje pvz Meilės ašaros- kančia, pravirkstu-lietus ir t.t. Lauksiu išsamesnio komentaro ačiū.

Vartotojas (-a): Žiogas

Sukurta: 2011-05-06 19:23:17

vien standartinės frazės, ritmika "šluba", ir rimuota iš reikalo.