Santrauka:
Ir kas juos taip ton Lietuvon traukia?
Užvakar, penktą valandą vakaro, atskrido gandras, ramiai, tyliai, niekur nekliūdamas, net šunys ir tie nesulojo, patvarkė lizdo sienas, nuskridęs į pabalę, skurdžiai pavakarieniavo (bala dar užšalusi, tik pakraščiai kai kur atitirpę). Ką jis ten ir galėjo valgomo rasti, kai dar sniego pamiškės pilnos ir žemė sušalus? Paskui atskrido, atsitūpė į lizdą ir užmigo...
Iš vakarų pusės pakilo tamsūs debesys, aptemo, pradėjo snigti, pustyti. Visą naktį vėjas medžių šakas braškino, audra šėlo, o jis vienas lizde tupėjo, nepabėgo. Suspėjo namo parlėkti, o namuose vis geriau nei svetur...
Ryte, vos tik pirmiems saulės spinduliams suspindėjus, pakilo, sniegus nusipurtė, užvertė galvą aukštyn ir ėmė kleketuoti. Šunys, tokius netikėtumus pajutę, visą kiemą ir namiškius prikėlė. Pavasaris, pavasaris tikrai jau atėjo. Gaspadorius sugrįžo...
Sugrįžo gandrai, sugrįš ir vaikai, Lietuvos išsiilgę...
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): Rykštė
Sukurta: 2011-04-01 16:49:47
melancholiškas tekstas. Bet tokia jau realybė.
Vartotojas (-a): kaip lietus
Sukurta: 2011-04-01 01:09:30
Vaikai gal ir grįš, nes jie čia gimė. Manau, kad anūkams bus jau tas pats. Jei ir toliau taip valdžia į savo žmones žiūrės - bijau blogiausio. Raminuosi tuo, kad viso to jau nematysiu...
Vartotojas (-a): Juozapava
Sukurta: 2011-03-31 16:24:57
Dėkui už tokią pavasarinę atgaivą...
Vartotojas (-a): Žiogas
Sukurta: 2011-03-31 13:56:49
vaikai...
Anonimas
Sukurta: 2011-03-31 13:33:12
Ech, kaip norėčiau tuo gandreliu pabūti... Kas, kad šalta. Kas, kad apipustytas, ale, bent pavasarį pajaust sugebėčiau:)
Vartotojas (-a): dalmara
Sukurta: 2011-03-31 12:40:08
Vaizdingai, gražiai...
Vartotojas (-a): Kapsė
Sukurta: 2011-03-31 12:25:45
Dažnai pavydime paukščiams, bet elgiamės priešingai.
Vartotojas (-a): herbera
Sukurta: 2011-03-31 12:17:05
sugrįš, jei nelabai giliai įleidę šaknis...Jei šeima, namai, kitatautė žmona(vyras), mišrūs vaikai...-vargu
Gandrai pastovesni nei lietuviai...
Vartotojas (-a): Laũmele
Sukurta: 2011-03-31 12:13:18
...nepaprastai jausmingai aprašėt...