Greičiau

Ir temsta greičiau už mane,
greičiau nei bėgti galiu –
kodėl mane tokį sukūrei?
Jei grįžti trim žingsniais atgal
ir pats tu nesugebi.
Mutabor

2011-03-20 10:55:42

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2011-03-21 16:57:42

Poezija – ta(l/u)paus žodžio menas.
Mutabor tą supranta ir eina teisinga kryptimi.
Čia irgi viskas pasiekama tik atkakliai mokantis, kad eiklioji
(gal todėl ir GREIČIAU?) mintis prisimatuotų tinkamus žodžio apdarėlius...

Kantrumo ir sėkmės!

Vartotojas (-a): Mutabor

Sukurta: 2011-03-21 16:07:39

Visiems ačiū. Kam už kritiką, kam už gražius žodžius. (:
Aš visko dar tik mokaus. Pamažu.

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2011-03-20 21:05:42

paskaičiau dar kitus komentarus, tai noriu pridurti, kad poezijoje GALIMA rašyti iš mažosios raidės kad ir visas eilutes, jei tik poetas taip nori. Šioje vietoje didžiosios raidės taisyklės galima ramiai nepaisyti. Sėkmės toliau kuriant ;)

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2011-03-20 21:03:49

man tai kažkodėl labai patiko ir jei pats eiliukas ir kažkuo neišbaigtas, tai MINTELĖ tikrai išbaigta. Bent aš taip manau :)

Anonimas

Sukurta: 2011-03-20 14:55:41

Neišbaigta mintelė, o ir pats tekstas dar ramaus susigulėjimo, ir net, sakyčiau, pratęsimo prašosi. Nerašyčiau pradžioje ir.
Yra konflikto užuomazga, bet kol kas tik tiek.

Vartotojas (-a): lietum

Sukurta: 2011-03-20 14:51:49

Mutabor, tekstus galima redaguoti paprašius moderatorių pagalbos:)
O dėl paties teksto - man pavadinimas kažkaip užkliuvo, nes to greitumo gaunasi per daug. Galbūt reikėtų jį pakeisti. Taip pat nelabai gerai, kad eilėraštis stringantis, reikėtų pakaitalioti tam tikrus žodžius vietomis, kad skaitytųsi lengviau pvz kad ir antra eilutė "greičiau nei galiu bėgti" skambėtų ir skaitytųsi lengviau. Be to, tekstui dar pritrūko svoriu. Yra mintis, tačiau išpildymas reikalaujantis įdarbio :) sėkmingai!

Vartotojas (-a): Mutabor

Sukurta: 2011-03-20 11:44:06

Ačiū Jums. Tokie paprasti pataisymai padeda. Bandysiu tvarkyti, keisti ir mokytis rašyti tvarkingai. :)
O ar galima čia redaguoti tekstus ? Nes niekaip nerandu.