Skylutė ašarai

Santrauka:
Tokia, kurios sulopymas ne mano valioje.
Rami buities slinktis ilgainiui užliūliuoja visą esybę. Ir staiga - pokytis.Nenumatytas, nenujaustas.Žemė slysta iš po kojų, į naktį įsibrauna nemiga, o apstulbimas atima kalbos dovaną. Juk iš esmės tyloje telpa daugiau, negu žodžių tiradoje, o ir tartis nėra su kuo, nes atsakyti už sprendimus nepriversi netikusio patarėjo. Tų, tikusių, tiesiog nėra šalia.
Lemtis išdūrė. Leido pajusti man savąjį silpnumą, savųjų sienų menkumą, ir begalinę erdvę už mažo asmens ribų.Tam pasiruošti nėra lengva - kiekvieną kartą išmetimas iš ramios buities drungnos lagūnos yra bakstelėjimas aštriu nagu į minkštą kūnelį. Tyliu.Kai bakstelės tas pirštas Tave, pamatysi, ar rasi pakankamai žodžių. Gal ir Tavo skruostu tik išdavikiškai nuriedės ašara.
Mažo žmogaus maži ir rūpesčiai.
Suvienyk, ašara, mane su tuo didesniu pasauliu, kuris pradūrė minkštą esybės kiautą.
Nijolena

2011-03-07 16:51:17

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): klajūnė

Sukurta: 2011-03-25 22:35:05

prasmingi žodžiai....

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2011-03-08 15:27:05

Lemtis išdūrė...
Skaudžiai nuoširdus toksai.
Manyčiau, kad perkeltinas į Jausmus.

Vartotojas (-a): Liusija

Sukurta: 2011-03-08 14:38:06

Nuoširdūs, verčiantys susimąstyti žodžiai

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2011-03-08 09:12:34

Net ir stipriausiems būna silpnumo akimirkų. Kai tartis nėra su kuo, dar sunkiau, bet išrašyti savo liūdesį irgi paguoda, lyg savotiška malda, kuri atsišaukia...
Suvienyk, ašara, mane su tuo didesniu pasauliu, kuris pradūrė minkštą esybės kiautą. Lieka prasminga.

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2011-03-07 23:16:45

Sunku valdytis. Reikia jėgų pakilti ir toliau tęsti savo kelią. Sutinku su Eiliuotojos nuomone- sunkiausia save paguosti.Labai giliai pajausta ir atskleista.

Vartotojas (-a): Eiliuotoja

Sukurta: 2011-03-07 18:47:19

„Kai bakstelės tas pirštas Tave, pamatysi, ar rasi pakankamai žodžių“ - labai teisingai pasakėt. Bėdai ištikus, ligai užklupus, sunkiausia pačiam save paguosti.