Kačiukas ir hieroglifas

Kankina vėl košmarai naktyje.
Ta pilnatis mane iš proto varo.
Nakties kelionė pragaro žaisme
Ir mintys juodos pakabintos karo.

Akis pramerkiu. Bus nauja diena...
Lietus už lango. Vėl sapnai kartojas –
Suveržtos rankos, kraujas palengva
Iš didelės, gilios žaizdos pulsuoja.

Bala raudona po manim karšta.
Abi rankas kažkas vėl surakino...
Kodėl mane, kodėl tiktai mane
Šitie košmarai naktimis kankina?

Sirenos vis dar aidi tyloje.
Atsikeliu iš lovos dar apsnūdęs.
Ir ta gyvybė, likus manyje,
Suvirpa iš miegų visai pabudus.

Kelionė laukia, laukia nežinia...
Girdžiu – visai greta kačiukas kniaukia.
Taip gailiai. Jis taip jaudina mane.
Gal tie nakties juodi košmarai šaukia?

Linksmai dar vakar žaidė su vaikais,
Ant sienos daug hieroglifų suraitė –
Vis draskė ją titaniniais nagais aštriais.
Taip dirbo išsijuosęs, net sukaitęs.

Jis alkanas, sušalęs lietuje.
Juk kiekvienam, deja, vis kitas kelias.
Tarytum kas nutrūko manyje –
Sucypę stabdžiai užbaigė vargelį...

Hieroglifai ant sienos palikti.
Ir dar dėmė raudona ant asfalto.
Ak, kaip skaudu. Tik kelio vidury
Kačiukas guli kailiu baltu, baltu.
spika

2011-03-05 08:40:41

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): lietum

Sukurta: 2011-03-08 23:23:04

Oooo šis darbas man pasirodė puikus, tačiau pasigedau vedimo į priekį, tai buvo tarsi ankstesnio teksto pakartojimas :) Bet suvokiu, kad poezijoje sudėtinga vesti į priekį, tad tikėkimės prozininkai ves :)

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2011-03-06 11:38:58

kvinta rašo rašo ir nekreipia dėmesio, kad eilėraštis ir negalėjo būti labai išjaustas, juk visgi rašytas pagal kitą tekstą. Ir, turiu pripažinti, man labai patiko. Išties - tarsi visi prieš tai buvę tekstai čionai sutilpo.
Pabaiga man labai patiko. Tokia stipri ir... Gerai.
Kiek baugoka, kad iš šito teksto neišplauktų labai panašus į prieš tai buvusį ir kad nevažinėtume visi kačiukų likusiuose tekstuose :) Bet, tikiu, žaidėjai susitvarkys.

Vartotojas (-a): Laukinė Obelis

Sukurta: 2011-03-05 13:13:33

Toks gana banguojantis - vietomis labai stiprus, o kai kur praskysta.
Bet eilėraštis papasakoja visą istoriją ir atspindi visus ankstesnius žaidimo kūrinius.

Labai patiko ši eilutė: "Ir mintys juodos pakabintos karo."

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2011-03-05 09:33:27

Idealus grafomanijos pavyzdys. rodos jūs rašote kalbą eiliuotai - rimuodamas, pačią paprasčiausią šnekamąją kalbą bet kokį naują turinį, be jokio nuoseklumo, o tik paprasčiausiai, kas į mintį impulsyviai plūstelėjo, tą ir reikšdamas kiekvienoje eilutėje - be jokių ryšiu tarp tų eilučių, t.y. rašote visiškai neturėdamas ketinimo išreikšti ir išplėtoti kokios nors konkrečios minties, jausmo, ar parašyti nuosekliai kokio nors įvykio - su veiksmo vystymu ir atomazga, sakykim, baladės žanre teksto.
Iš šio teksto išmetus bet kurį posmelį, bendras teksto turinys ir niekas jame nesikeistų. Galima ir tris posmeliu, o galima ir du, o galima dar kokius penkis prikurti ir prilipdyti - Tekstas bus, toksai pat. nu dabar, 8 posmai visiškai tuščio kalbėjimo ir apie nieką.
Pirmas posmas - ir iš karto, nė viena eilutė neveda į kitą. ( jei per pilnatį košmarai, tai ne košmarai kankina - o tam tikra mėnulio fazė.) bet šiaip tai kalbu apie logiką - apie minties dinamiką, eilėraštis jūsų prigalvotas labai. (beje - ko dabar tą kačiuką patėškėte ant asfalto - ir tai turi reikšti košmarą. Žinokite gyvenimo realijos šiurpesnės - benamiai ir kačiukus ir šuniukus valgo - kai neturi ko valgyti...)
blogai prirašėte šiame tekste kurį publikuojate - grafomanija, ir ne daugiau.