Santrauka:
Neįsižeiskit šešiasdešimtmečiai, kad vadinu babutem i dedukais. Mūsų krašte taip vadindavo. Juk paprastai tokiame amžiuje anūkų susilaukiama... :)
Šešių desėtkų metų pora - dedukas i babute, švenčia keturių desėtkų metų bendra givenima jubilieju. Restoranas, staliukas, žvakiu šviesa, ramantika…
Kur buvus kur nebuvus, šast pre jų staliuka Laume:
- Nu brangieji, šitek metu rozu gražiai pragivenat, šitek metu… Vaikus užauginat, geri tevai buvat. Sumislinkit pa vienu noru, išpyldisiu. Užsitarnavat gi…
- Brangioji, tai sakyk gi ko narėtum. Damam pirmenybe… sumurmėja dedukas.
Babute: - Žinai brangusis, šitek metu, šitek metu rozu pragiventa pa vienu stogu, milėjam gi vienas kitu, tai i vaikai užauginti, vis darbai i darbai, klapatai i klapatai. Va, kad tep nor vienu rozu su tavim pa pasauli pakeliavus… Gi nieka nematiau per sava amželi…
Laume most lazdžiuke i an stala – du biletai in kruizini laivu…
Babute džiaugiasi, rankam ploja, Laumei dėkavoja…
- Nu, a ko gi tu brangusis narėtum? – klausia pas sava brangiausįji.
Dedukas: - Žinai, mana venintela, tik tu labai neširsk... Šitiek metu rozu i rozu su tavim, namai, darbai, vaikai. Dabar aš tik vienu noru turiu, kad man tep… pačiu kakiom trim desėtkam meteliu jaunesni…
Babute nat žagtelėja, lūpa atvėpa. Mislina nu i žaltys, šitek metu rozu pragiventa ni gėdas, ni sarmatas. Va, an senatves da mergų užsimane…
A Laume nenusimine. Most lazdžiuke prieš pat deduka nosi, i dedukui… devyni desėtkai metelių…
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Anonimas
Sukurta: 2011-01-24 08:41:58
Kas žino, kaip būtų buvę, jei būtų ne laumė, o pvz., koks raganius?..:))) Bet super patiko.
Vartotojas (-a): pabiruogė
Sukurta: 2011-01-23 22:33:29
Tai smagu buvo skaityti, o pabaiga - tiesiog super. :-) :-) :-)
Vartotojas (-a): Rudenė
Sukurta: 2011-01-23 22:17:16
gerau diedukas su kruiziniu plaukis but,
o daba bobutei su tokiu seniu nezdotna bus kelionej:))
Vartotojas (-a): Laũmele
Sukurta: 2011-01-23 21:50:40
:) šaunu, Eglute, smagią gaidą girdėti
Vartotojas (-a): eglute7
Sukurta: 2011-01-23 21:08:17
Pagaliau! Eiliuotoja, pritariu. Smagu būtų atjaunėti, bet, deja... :( gyvenimas yra negailestingas. Visus tik sendina. Belieka tik pajuokauti, gaminasi vitamins C - tada jaunėjame... Labai dėkinga visiems suprantantiems jumorą už komentarus... :)
Vartotojas (-a): Eiliuotoja
Sukurta: 2011-01-23 19:05:36
Būt geriau babutę 30 - čia metų pajauninus! :) Juokauju. Smagu buvo skaityti.
Vartotojas (-a): Mikolina
Sukurta: 2011-01-23 14:16:50
Puikiai. Dedukams teip ir raikia, ki junos užsimana.
Vartotojas (-a): P Aibutis
Sukurta: 2011-01-23 10:35:35
Geras
Anonimas
Sukurta: 2011-01-23 10:20:16
Geras kalbėjimas, patiko.
Anonimas
Sukurta: 2011-01-23 09:04:27
Vat, kaip būna! Daug veiksmo, smagu skaityti :)
Vartotojas (-a): spika
Sukurta: 2011-01-23 08:58:32
Na ir laumė...Nebūtų -ji- moterišką giminę palaiko.Še tau , boba, ir devintinės...