Jaučiau. Kaip mirtis glamonėja mane peiliais.
Blaškė ir draskė sielą ir tavo ketureiliais.
Tu ta artima, paslapčių pilna knyga,
Parašyta man nesuprantama kalba.
Šmėklos šlykščios karštai tavęs geidė.
Vijau jas šalin, bet jos nesibaidė.
Nustėręs ir aklas
Pats tiesei joms rankas...
Nukamuota širdis trūkčiojo baugščiai.
O dar tie juodi alkani mirties paukščiai...
Šaukiu gaudžiai... Atsimerk!
Kokie aukščiai... Žvaigždės... Pažvelk!
Nemigo naktys. Ir kaip dūmas po dūmo
Skambančios natos...
Neišblaško mano šalto niūrumo
Tavo gilios sonatos.
Krito, dužo, trupėjo, skilo...
Saulė tvinko krauju, bet vėlei pakilo.
Palikę naktinio poilsio stotelę,
Sparnus išskleidę vėl leidžiamės į kelią...
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): rebel777
Sukurta: 2010-12-27 21:04:16
Dėkui, sutinku, visada yra kur tobulėti. Ateity atsižvelgsiu į pastebėjimus. Deja, nelabai supratau Piligrimo pastebėjimo dėl jausmų.. Tokie yra lyrinio subjekto išgyvenimai: sunki, ilga, bemiegė naktis, kai tenka kautis ne tik su savo demonais, bet ir su kito žmogaus neigiamom emocijom, su kuriomis lyrinio subjekto mylimas žmogus pats nesusitvarko:) Pamėginkite išgyventi kelias naktis be miego, be poilsio.. Manau tada bet kurio žmogaus vidinis pasaulis sudrebės, susvyruos, o gal net varžteliai ims byrėti:)
Vartotojas (-a): spika
Sukurta: 2010-12-20 23:28:33
Savotiškas stilius, kiek kapotas, trumpais ir siaurais vaizdais.Įdomus darbas.
Anonimas
Sukurta: 2010-12-20 12:00:03
Yra keletas gerų metaforų/ vietų (pvz.: "Ir kaip dūmas po dūmo/ Skambančios natos"). O šiaip jei jau jausmai, tai būtinai viskas turi skilti, dužti, trupėti, griūti, tęžti, kristi, degti, pūti ir t.t.? Asmeniškai man - rimas nepatiko: peiliai/ ketureiliai; knyga/ kalba; natos/ sonatos; skilo/ pakilo... Dėl metro neišmanau, bet gal Kaip lietus sako tiesą. Siūlyčiau dar padirbėti ties pačia sandara, paskui gal ir turinys savaime įgaus daugiau savitumo.
Vartotojas (-a): kaip lietus
Sukurta: 2010-12-20 01:20:43
Metras vos šlubčioja, rimas, bet šiaip jau įdomus savo veiksmu. Toks ne moters darbas - šaudantis ir labiau savo įvaizdžiais vyriškai emocionalus. Gerai, man visai patiko.