Mano batai buvo du ir abiejų neberandu

Jaučiuosi pasirinkusi ne tą knygą, ne tuos žodžius, ne tą elgesį, mintis ir jausmus. Tiek visko ne to, ir aplinka ne ta. kažkada  kažkur kažkas kažką pametė. O aš noriu vėl atsistoti į savus batus.
  Nes visi garsiai rėkia, kad reikia tikėti ir pasitikėti savimi, eiti iškėlus galvą ir džiaugtis net tada kai tau atitenką labiausiai apdegęs pyrago gabalas.  O aš užklimpau kažkur tarp tikėti ir nusivilti ir mėgindama išsikapanoti nuolat metuosi tai į vieną, tai į kitą pusę. Toje klampynėje išbarsčiau daug minčių ir jausmų, tikėjimų ir principų, kurie man taip patinka kituose svajonių žmonėse. Tikriausiai kasdien kažką išbarstom iš savo skrynių, daug dulkių, kurios kuria mūsų pavidalus veidrodžių atspindžiuose.  Tik labai blogai, jei išbarstomos būtent tos smiltys, kurių netekę pamirštame kur norėjome eiti ir kokius save ten norėjome sutikti.
Petražolė

2010-12-19 19:41:37

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2010-12-19 22:54:40

labai prasta raiška
apie minčių turinį patylėsiu

Anonimas

Sukurta: 2010-12-19 20:53:41

Nenoriu nuviltį, bet per daug kalbama, nėra konkretumo, dienoraščiui tinka.

Anonimas

Sukurta: 2010-12-19 20:13:28

Per daug, manau, subjektyvu, skaitytojui nieko neduoda, apart to kad sužinome, tamstos būseną...nors mintys išdėstytos, taip tarsi norėta išsipasakoti..tada galiu išklausyti :) gal toks tikslas, kalbu nepritemdama prie prasmingo dienoraštinio įrašo žanro..

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-12-19 19:59:46

o be pyrago neįmanoma?.. basa vaikščiot negali - pavojinga, kai visi su apavu, bet visumoje, man čia viskas pritemta, gal jūs paauglė - ir jums atrodo prasminga.