***

norėčiau palaiminti sielas
paženklint
kryželiu

judėjimą
akimirkas
žodžiu
graviruoti

juk

Meilė artimam - nuostabus jausmas
amžinasis variklis.

Deja, jei ji šalia - nepriimi jos iš esmės ir padarai begalybę klaidų, po kurių - belieka keliauti beribių klausimų labirintais.
Jei ji toli - griūva realybė ir nesvarbu, kaip besistengtumei save įtikinti jos taurumu ar grožiu.

Esant kartu - ilgainiui nugrimzti kasdienybėje, nepriklausomai, kiek benorėtumei suteikti jai gyvybės plazdėjimo.
Siena, neretai tik kalkėta siena, metams bėgant tampanti nepramušamu šarvu.

Būti kartu ir atrasti jėgų jai gyventi?
Gyventi atviru, plačiu kvėpavimu, sotinti ją gaiviais oro gurkšniais.

Pati meilė - niekuomet nepaaiškinamas, protu - nesuvokiamas reiškinys.
Ją gali tik pajusti.

Dviejų junginys - pakylėja arba be gailesčio tėškia bedugnėn..

Protas, esant kartu, galimas pajungti ir įveikti sunkumus.
Jausmas atskirai - griauna gyvybines jėgas.


Belieka priimi šį jausmą arba - šalintis jo. Atstumti, kol šaknys įsiliejo ne per giliai
ir tenkintis egzistencija be perspektyvų ar didelių troškimų.


o gal tebūnie šis jausmas tik šiai dienai
tik akimirkai, kuri pakylėja
iki absoliuto
nušviečia
sparnus

į

švieson skriejančios plaštakės
iliuziją
?
radaa

2010-10-15 00:40:12

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): klevas

Sukurta: 2010-10-18 09:00:11

Pradžia stipriai koncentruota.
Vėliau lyg srovena viskas tolyn.

Anonimas

Sukurta: 2010-10-16 21:56:31

"... kalkėta siena, metams bėgant tampanti nepramušamu šarvu..." - savisaugos sarkofagai.

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2010-10-16 00:32:05

ačiū, kad užbėgote. Pati neturiu jokio sprendimo.... TIK MINTYS - pamėginau jomis pasidaint.... DĖKUI :)

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-10-15 22:23:20

Aš pritariu Barabo nuomonei, man taip skaitytųsi įdomiau, ne taip perkrautas.Mintys labai gražios, aš jas padalinčiau į kelis kūrinius, bet tai tik mano nuomonė.

Vartotojas (-a): Liusija

Sukurta: 2010-10-15 19:16:22

Verčiantis susimąstyti kūrinys. Gražiai parašyta apie meilę ir, manyčiau, nepalieka skaitytojų abejingų.... Ačiū už šiuos prasmingus žodžius:)

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2010-10-15 13:02:56

norėčiau palaiminti sielas
paženklint
kryželiu

judėjimą
akimirkas
žodžiu
graviruoti

būtų mano valia palikčiau tik tiek
nereikai daugžodžiauti
bet kiekvienam savo juk

Vartotojas (-a): Kapsė

Sukurta: 2010-10-15 10:32:47

Sekiau kaip vaikas Jūsų brėžiamomis linijomis ir sušukau: vien ,,švieson skriejančios plaštakės" iliuzijai - ne!

Anonimas

Sukurta: 2010-10-15 07:16:46

Tebūnie nors akimirkai. Nepatirtas Meilės jausmas man primena kapų tylą.
Prasmingos mintys.
Belieka priimti šį jausmą arba - šalintis jo. - tikra tiesa, nes nors bus vienpusis meilės jausmas - geriau negu nepatirtas visiškai.
Mylėk pasaulį, nors neradai jame žmogaus, patarčiau nusivylusiam meile.

Anonimas

Sukurta: 2010-10-15 05:35:37

Nuostabu sekti mintį nuo pradžios iki paskutinio klaustuko,o ties juo stabtelėti, susigaudyti savo mintyse ir sušukti - ne!!! Meilė žmogui nėra iliuzija. Meilė - žmogaus vertės matas.