Brangiausiam žmogui

Už lango vėl lyja, ir taip be perstojo... Nuotaika vien dėl to jau nekokia. Sėdim ir tylim. Kam man reikėjo prasižioti, dabar ši tyla visus tiesiog slegia. Praeitis. Ne visuomet gerai ją prisiminti, jį per daug skaudi. Kartais reikia tiesiog eiti pirmyn ir nesigręžioti.... tik pirmyn. Ir kam gi aš tavo vis dar gijančią žaizdą širdy ėmiau ir įdrėskiau. Tas kvailas mano smalsumas, kai ko žinoti tiesiog nereikia. Kaip aš taip beširdiškai, tiesmukiškai galėjau... Atsiprašau... Tikrai nenorėjau įskaudinti, sugraudinti, atleisk. Aš tenoriu surinkti visas tavo ašaras, mama, kad tau beliktų tik šypsotis... Nesigręžiok, ir aš tau padėsiu kiek galėsiu eit pirmyn.
Liusija

2010-09-03 21:19:21

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2010-09-13 08:04:01

Nuotaika vien dėl to jau nekokia. - ar ne geriau būtų: nuotaika - slogi. Tas nekokia - gadina kontekstą.
-------------------------------------------------------------------------
Daugiau priekaištų neturiu - stipru. Perteikėte gražiai nuotaiką. Patiko.

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2010-09-04 16:44:50

Įžvelgiu čia prasmingą santykių atsinaujinimo užuomazgą, skausmingą susimąstymą ir puikų rezultatą- švelnų atsiprašymą, tai tikrai sukelia jaudulį. Pakankamai brandus jausmas, o kūrinys dar augs.

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2010-09-04 08:28:22

..labai nuoširdus atsiprašymas...ir su meile

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-09-04 00:33:36

Graudus atsiprašymas. Nuoširdus.

Anonimas

Sukurta: 2010-09-04 00:24:50

( jI per daug skaudi, o ne jį ir vis dar gYjančią, o ne gijančią, tačiau šios klaidos nesugadino kūrinio prasmės).

Anonimas

Sukurta: 2010-09-04 00:20:23

...kodėl į Stalčių? Geras, jautrus, nuoširdus kūrinys. Klaidelę galėjot ištaisyti, moderatore Rykšte. Sutinku su Kaimyno komentaru - prasmingas.

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-09-03 23:18:45

Jausminga. Ir stalčiuje padėtą kūrinį galima skaityti.

Anonimas

Sukurta: 2010-09-03 22:28:31

LIUsija, nenusiminkit kad ne visiems lemta įžvelgti prasmę. AŠ ją matau. Bet ir klaidžiukę matai.

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2010-09-03 21:35:27

Tai ne noveletė ir meninės vertės neįžvelgiu. Į Prasmingą dienoraštinį įrašą kelti taip pat negaliu, nes dienoraštinis įrašas turi būti prasmingas. O čia - asmeniškumai, skaitytojui visai nereikšmingi. Be to, yra klaidų. Keliu į Stalčių.