Pažadai

Minčių tyruose nesustabdomi verpetų kamuoliai. Vėjas šiureno sausą pernykštę žolę, seniai regėjusią lietų. Praėjau pro perdžiūvusias sienas, kurios šnabždėjo senovę. Tą vidurdienį sau pažadėjau. Aš daug ką žadėjau, tik neliko drąsos pakilti ir išpildyti tuos norus. Todėl likau ten prie seno namo, tik įsivaizdavau jo vidų, kokio troškau, tačiau nemačiau.
Įsivaizduoti pakankamai lengva. Greit netrukus nupiešiau kambarių sienas ir patalpų tūrius apstačiau dulkinais baldais, grindis apklojau kilimais. Ant rąstų sienų pakabinau kelis paveikslus, kurių netapiau. Ir kryžių. Žemiau jo ant komodos įrengiau altorėlį...
Bet pastatas buvo stebėtinai negyvas. Nesugalvojau jokio žmogaus, net sukriošusio senio, kuris galėtų apsigyventi. Tas namas taip ir liko tuščias, tik nuolat lankomas vėjų. Pro išdaužtų langų akiduobes  tekėjo tamsa ir tyla. Begarsę erdvę gyvino tik vėjas.
Tą dieną aš daug ką žadėjau. Norėjau užeiti į vidų, ten, kur neseniai mintimis piešiau. Tačiau pritrūko drąsos. Priešakyje užkaltos durys. Jas dar saugojo surūdijusi tačiau tvirta spyna, kuriai rakto nebebuvo. Laikas namo, link pilko betono sienų.
Tikras Dearnis

2010-08-25 00:48:00

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2010-08-28 22:28:03

kažkas privertė perskaityt antrą kartą... fotografiškai perlėkiau per minčių verpetų kamuolius ir nulėkiau tolyn su vėju

Vartotojas (-a): Beprotybė

Sukurta: 2010-08-25 15:13:19

Pasiimsiu.

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-08-25 10:37:03

Nepabijojot parodyti savo silpnumo....Pritrūko drąsos...

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2010-08-25 09:27:28

tikrai labai vaizdingai nuvedėt prie apleisto namo...ir savo jautrią stygą suskambinot

Anonimas

Sukurta: 2010-08-25 07:49:53

...laki vaizduotė įtaigiai nupiešė mirštantį namą ir žmogaus graudulį...