Antrasis gurkšnis (kol niekas nemato)

Še, kad nori — esu ėriukas. Vėžinuosi konvejeriu, mūsų visai daug. Ne paslaptis, ko čia susirinkom. Kad mane suvalgys — nieko baisaus, tik nemalonu, kad negaliu pasirinkti, kas.
            Visiška ramybė; džiūgauju, jog baimė nevagia mano kokybės — net neabejoju, tai — ištikimybė pašaukimui. Puiku, kad nieko nepalieku: mamos, brolių neatskiriu, pats nieko neglobojau, o altruizmas taip ir liko nepažintas; kad nors kartą kam nors būčiau smilgą nuskynęs; bet “ko nors” niekuomet nemačiau. Dažnai pasijuokdavau, kad mus, gyvulėlius, žmogus labiausiai myli už tobulai išugdytą savanaudiškumą. Gi jam pačiam dar tiek daug trūksta, na, niekis, jis greit mokosi.  
            Liko keturi metrai ir koks kvailas mano veidelis. Visa laimė, kad neturiu sielos, antraip galbūt netgi skaudėtų.
Legolasas

2010-08-19 16:23:04

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2010-08-27 23:03:10

turbūt dabar valgysiu tik žolę
bet palauk
o juk jai irgi skauda

būsiu altruistas
mirsiu badu

Anonimas

Sukurta: 2010-08-24 23:50:17

Visa laimė...

Puikuma.

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2010-08-22 21:29:29

Visa laimė, kad neturiu sielos, antraip galbūt netgi skaudėtų.

Taikliai skaudu.

Anonimas

Sukurta: 2010-08-19 19:36:57

:) Atkreipiau dėmesį į tuos keturis metrus. O jei išimtume čia vieną raidę? :) IR ėriukas man primena aukojimą. ET, nepolitizuosiu, bet nuojauta kužda, kad čia ne šiaip sau.

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2010-08-19 16:31:52

Minčių etiudas, leidžiantis priimti tekstą tiesmukiškai arba paieškoti pamušalo po pirmu įspūdžiu.Situacija žiauri, bet perteikta žaismingai.Labai priimtina stilistika mirties vaizdinių prisisotinusiam TV žiūrovui ar kompiuterio godžiam vartotojui.