Reklama

Santrauka:
Reaguojant į mirtį...(tas pats kūrinys, tik su paskutiniu sakiniu)
Reklama

Mirė tėvelis. Na ir kas? Mirė tėvelis. Bus tų tėvelių, ar ne? Pasakykit, kad taip. Gerbiamieji, meldžiamieji, pasakykit. Sukurkit plakatus ir pakabinkit Vokiečių gatvėje – „Gyvenimas tęsiasi!“.

< Yra žmonių, kurie yra įdomūs, ir žmonių, kurie nori tokiais būti.>

Tėtukas buvo įdomus. Mielas. Šiltas. Dažniausiai vakare, kai atslinkdavo pas mane į lovą, ir prašydavo pabučiuoti. Jis turėjo manimi didžiuotis.

< Marijos tėvas guli psichiatrinėje ligoninėje ir neatpažįsta savo dukters, kai ji jam paskambina.>

Mirė tėvelis. Jis man nerūpi (nerūpėjo). Netekau trijų šimtų litų per mėnesį. Velniava. Negi kiekvienas verks, kai jam trinktelsiu?

< Nėra žmogaus – nėra problemos.>

Neaiškinkit man, ką turėčiau daryti. Gedėti? Už ką?!.. Beje, buvo skanūs gedulingi pietūs. Karbonadas ‘‘lietuviškai“ ir gruzdintos bulvytės. Namie taip seniai nebuvau valgius. Bent tuo mirtis atsiperka, tiesa?

< Šviečia žalias užrašas ant durų – „Išėjimas“.>

Man patinka vasarą sėdėti ant šieno kupetos ir stebėti dirbantį  dėdę – sesers vyrą. Jis mielas. Šiltas. Dažniausiai vakare, kai atslenka pas mane į lovą, ir prašo pabučiuoti... Mirė tėvelis. Na ir kas?

(Netikėkite plakatais Vokiečių gatvėje. Tai tik reklama.)
ryžtinga_veronika

2006-04-02 23:11:31

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2006-04-11 10:59:15

Karbonadas ‘‘lietuviškai“ --> kalbos klaida. Reikėtų rašyti "Lietuviškas karbonadas". o šiaip ir žodį karbonadas reikia keisti į kepsnys.

Įdomi konstrukcija viso kūrinio. Daugely vietų pasirodė, jog per daug sarkazmo, netgi skaudaus sarkazmo. Bet kažkuo patraukė kūrinėlis.

Vartotojas (-a): ryžtinga_veronika

Sukurta: 2006-04-04 20:56:24

radasta(ar best friend of alicija?):
tas rasybos klaidas.labai noreciau jas isvysti.
to trumpos_kojos:
del tu klaidu?spausdinimo?stiliaus?ar ko?
dekui uz nuomone.

:

Sukurta: 2006-04-04 18:21:15

Jei stilius panašus į kieno nors kito, tai dar nereiškia, kad autorius tyčia kopijavo.
*
Apie kūrinį.
Daug klaidų. Po kablelio visada palikite tarpą, o ne atvirkščiai.
Perdėm ironiškas, labai primena turiniu "14.99 euro" (jei tiksliai pamenu knygos pavadinimą): jokių vertybių ir, svarbiausia, viską gožianti reklama. Manau, neoriginalu.
Mesk lauk tą reklamą ir nūdienos monotoniškumą iš kūrinių, pamėgink paieškot ko nors švento. Sėkmės.