Matilda (2)

Viskas prasidėjo nuo sušlapusio cigarečių pakelio. Matilda ėjo blausiai, vos veikiančių žibintų apšviestam, skersgatvy. Tai buvo viena iš tų dienų, per kurias, kaip sakydavo jos senelė, Dievas verkdavo kruvinomis ašaromis už mūsų nuodėmes.
Lijo lediniais lašais.
Kažkur už kelių metrų pasislėpęs po stogeliu rūkė Karolis.
_
Tarp jų nieko nebuvo. Daugiau nei draugai, mažiau nei meilė. Kartą apsupti liūdesio ir pasiklydę vyno buteliuose jie pasibučiavo. Matildai patiko, nes tai buvo kažkas nekalto ir neverto prisiminti.
Emilis nežinojo apie Karolį.
Kartą, kai Matilda paklausė Karolio, kas jie tokie, ką jie daro ir kodėl ji taip dažnai galvoja apie Karolį, jis atsakė tik tiek:
- Mes esam. Juk mums to užtenka, kažką aiškinti, būtų per daug sunku. Tiesiog būkim. Dabar.
- O Emilis? Jis mane myli... - Jos balsas skambėjo dusliai ir neaiškiai, ji netikėjo savo sakomais žodžiais.
- Nemeluok sau, Matilda.
Daugiau apie Emilį jie nekalbėjo, Matilda būdama su Karoliu vengė kalbų apie kitus, jai patiko, kaip Karolis valandų valandas galėjo pasakoti apie filmus, deklamuoti jam patinkančias eiles ir glostyti jos susivėlusius plaukus.
Nekalta draugystė- taip juos vadino Matilda.
Karolis troško jausmų.
RugileAway

2010-07-20 22:10:28

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Littera

Sukurta: 2010-07-21 10:46:18

Panašu į fragmentą. Situacija kol kas nei labai intriguojanti, nei per daug nuvilianti. Priklausys nuo konteksto.
Raišką reikėtų pašlifuoti. Tarkim, ar ne sklandžiau:
Matilda ėjo vos veikiančių žibintų blausiai apšviestu skersgatviu.
Trečią nuo apačios pastraipą siūlyčiau skirstyti į trumpesnius sakinius.
Jis mane myli... - Jos balsas...--->Jis mane myli... - jos balsas...

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2010-07-21 08:48:03

:)...tai kaip pradžių pradžia, o ,,Dievas verkdavo kruvinomis ašaromis už mūsų nuodėmes"...gal būt akcentas ateičiai: norisi tęsinio :)

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-07-21 00:05:09

...ėjo blausiai,vos veikiančių žibintu apšviestu skersgatviu...Jei tai buvo viena iš tų dienų....kai Dievas verkdavo kruvinom ašarom už mūsų nuodėmes...Tai tekste niekas neparodo tokios dienos įvykių.