Laba diena. Rytoj mano išleistuvės ir turiu užduotį pasakyti kalbą visų abiturientų vardu. Labai jaudinuosi ir noriu, kad kalba nebūtų banali ir nusibostanti, tad labai laukiu pastebėjimų, pastabų ar pasiūlymų. Ačiū
Dažniausia tokios išleistuvių kalbos yra pradedamos liūdnais žodžiais apie tai, kaip mes, abiturientai, atsisveikiname su vaikyste, paliekame savo lizdus ir esame pasiruošę skristi toli toli. Taip pat dažnai pasakojama apie tai, kaip mama palydėjo į pirmą pamoką gyvenime, sentimentaliai kalbama apie juodą lentą, baltą kreidą, dvejetus pažymių knygelėse. Tačiau mano tikslas yra kitoks – aš visų ketvirtokų vardu noriu padėkoti gimnazijos vadovams ir mokytojams už tai, kad užaugome tokioje mokykloje, kuri išmokė mus būti žmonėmis. Šiandien mes gausime atestatus, kuriuose bus daugybė skaičių, vienus džiuginantys, o kitiems neva sugriovę gyvenimą. Tačiau kad ir kaip bebūtų, ne dėl jų mes kiekvieną rytą sunkiai ritomės iš lovų ir lėkėme į mokyklą. Svarbiausia čia buvo tai, kad per ilgąsias pertraukas skaitykloje mes galėjome žaisti šachmatais arba tiesiog dalintis džiaugsmais ir rūpesčiais. Aplinkos tvarkymo akcijos, kai visiems labai rūpėdavo įlipti į traktoriaus priekabą ir apmėtyti draugą lapais. Kalėdinis karnavalas, žudantis anglų mokytojos varpelio garsas, mergaitiškos intrigos iš pradžių dėl lūpų blizgio, o paskui dėl per žemo žieminių batų kulno. Taip pat berniukų kovos, prasidėjusios konkurencija dėl greitesnio dviračio, vėliau mopedo, o galiausia dėl geresnės vietos mokyklos mašinų stovėjimo aikštelėje. Taip pat ir gimnazijos pievelė, kur atšilus orui susėsdavome ir valgydavome ledus. Tai ir buvo pačios nuostabiausios akimirkos. Tiesa, išmokome mes ir trigonometrines lygtis, termocheminius kitimus, baltymo sintezę, Aleksandro Makedoniečio žygius, taip pat ir atpažinti metaforas ar metonimijas ir priktaikyti anglų kalboje neveikiamąją rūšį. Laikėme egzaminus, gavome balus, bet kas jie palyginus prieš tai, kad išeiname brandžiomis asmenybėmis, užaugusiomis turint pačius geriausius mokytojus ir draugus. Juk po daugybės metų nepasigirsi, kad už fizikos egzaminą gavai šimtą balų, niekam tai nerūpės, o va, kad baigei Šeduvos gimnaziją galėsi didžiuotis visą likusį savo gyvenimą. Ačiū Jums.
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): moli
Sukurta: 2010-07-20 16:44:23
sveikinimai, palinkėjimai. Tad ir sveikinu.
Vartotojas (-a): jovaras
Sukurta: 2010-07-15 09:40:17
reikėjo dėti į dienoraštį. ten labiausiai tiktų. pats kūrinys nuoširdus, nostalgija keliantis.
Anonimas
Sukurta: 2010-07-14 22:23:41
Man rytoj taip pat išleistuvės... graži kalbą, net liūdna pasidarė...:) Gražios šventės:)
Anonimas
Sukurta: 2010-07-14 20:08:04
Nuoširdžiausi sveikinimai! ;)
Vartotojas (-a): basikom
Sukurta: 2010-07-14 19:18:53
tie 100 balų nedaro geresniu žmogumi. Žinoma, stengtis verta, bet tai tokia laikina laimė, kad net nepastebi, kaip ji išgaruoja (:
Anonimas
Sukurta: 2010-07-14 19:13:24
kitiems neva sugriovę gyvenimą > jei į mokyklą ėjot tik dėl žaidimo šachmatais ar kitų pertraukos malonumų, tai logiška, kodėl rezultatai kai kam griauna gyvenimą. Ir žodis neva skamba nepagarbiai tų atžvilgiu, kurie tikrai pergyvena dėl rezultatų. Jei jums pasisekė, nereikia juoktis iš tų, kuriems ne.
o va > keistina o štai
Labai jau paprastas rašinukas. Žinau, jums patinka, patiks kai kuriems mokytojams. Bet tai visiškai banalu. Sakot, kad išaugot brandžiomis asmenybėmis, bet kalbat tik apie nesąmones: žaidimus, lūpdažius, mašinas, ... . O tai labai jau brandu? Jei žmogus užaugo, dar nereiškia, kad jis suaugo.
Iš tikrųjų dabar sėdžiu pyktelėjusi. Man mokykla šventas reikalas. Baigės ji jau, bet, tikiu, dar į ją grįšiu. Jūs ką tik iš jos, vis dar jaučiate tą atmosferą ir taip paviršutiniškai... Juk paskutinė kalba. Pirmiausia, išsirinkit kalbos stilių: jausmingas, šmaikštus ar toks, kaip dabar - joks. Praplaukiantis ir pasimirštantis.
Vartotojas (-a): Beprotybė
Sukurta: 2010-07-14 18:57:01
Man kitais metais,reiks draugauti su fizika ,kad man tie 100 balų :) Gražiai. Gražios šventės.
Vartotojas (-a): Žiogas
Sukurta: 2010-07-14 18:30:23
Graži kalba, kaip ir visos kitos.
Kaip tai yra baisu - baigti mokyklą. Ech.