Ribos

Pagaunu save ant minties, jog tie, kas priėmė mane be išlygų ir su meile, pasitenkino tuo, ką įžvelgė ir rado manyje.Juos visada prisimenu kaip medūza šiltą ramų užutekį - pastangos išlikti nereikalingos, įtampa atslūgusi, širdies pulsas ramus ir vienodas.Gyvenime teko susitikti kitokių - tų, kurie prikišamai parodė, kad kažko neišmanau, nesugebu, kažkam visiškai netinku.Pirma reakcija -  gynyba.Tik ar tai teisingas žingsnis? Juk kaip visi žmonės turiu ribas suvokimo, gebėjimų, galimybių.Tie, mane privedusieji prie ribos, yra sužadinantieji, atplėšiantieji sielos vartelius, sukeliantys jausmų audras, tačiau be jų aš likčiau apsibrėžtame ir mylinčiųjų nedraskomame kiaute, neplėsdama savo akiračio, nesukaupdama pastangų didesniems žygiams ir kilnesniems tikslams.Dėkui, Dieve, kad davei mylinčius ir du kartus dėkui už tuos, kurie nerado, už ką mane mylėti.
Nijolena

2010-06-17 14:18:15

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Gaiva

Sukurta: 2010-06-18 08:49:52

Susimąsčiau.Jei nebūtų tų,kritikuojančių,gal neieškotume kito kelio,o trepsėtume vietoje??
Teisingai čia parašėte.

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-06-17 22:57:35

Geros mintys. Tik man užkliuvo , kažkaip keistai skamba, bet tai gal tik man?

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2010-06-17 21:47:48

Perskaičiau paskutinį sakinį ir susimąsčiau: gal išties viskas į naudą...

Vartotojas (-a): Laima

Sukurta: 2010-06-17 19:54:05

paskutinis sakinys puikus, tikrai verta padėkoti

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2010-06-17 16:49:16

...taip Nijole, ką beveiksime, vis viena visiems neįtiksime, dėkokime tiems, kurie pagiežingi mums, nes tai stimulas tobulėjimui, stimulas būti kitokiems savyje ir tarp kitų, geros mintys....

Vartotojas (-a): topole

Sukurta: 2010-06-17 14:24:22

įdomi mintis- labiau mylėti priešus, nei tuos , kurie Tave besąlygiškai myli priima, kaip tobulybę ir mokosi iš Tavęs... na žinoma, ką čia išmoksi iš mokinio, geriau jau griežti ir atgrasūs mokytojai... :.(