Santrauka:
taip ji nutarė bus geriau,bus mankšta...
Kai tiek daug visur mašinų,-
mūs močiutė jau nežino,
ar triukšmingaisiais keliais
minti dviratį jai leis.
Gal per kelią bėgs vaikai,
o stabdžiai suveiks blogai,-
policija pagaus
tuoj močiutę ji nubaus.
Ir kilo mintis gera,-
rytą, dieną, vakare
ji visur vaikščios pėsčia.
Nepakenks gi ši mankšta.
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): spika
Sukurta: 2010-06-12 23:38:45
Man jis kažkaip ne vaikiškai skamba, gal čia ir suaugusiems tiktų? Norėtųsi įvairesnės išraiškos.Sėkmės .
Anonimas
Sukurta: 2010-06-12 18:28:42
Kabinėjasi be reikalo visokie poetai....:)
Vieną kitą klaidelę galima ir ištaisyti, bet kūryboje vaikams visiškai nereikalinga " būties prasmė".
Anonimas
Sukurta: 2010-06-12 16:35:02
Labai nenorėčiau nuliūdinti, bet pavadinime klaida jau graudu, o ir pats darbas, na prsipažinkite pati sau, ne koks šiandien, ne koks.
Vartotojas (-a): Laũmele
Sukurta: 2010-06-12 16:23:14
:)....nuotaikingai nuteikė tie pasvarstymai
Vartotojas (-a): radaa
Sukurta: 2010-06-12 13:58:12
Kodėl leis ? Juk nedraudžiama... Šiuo atveju, mano galva, norėtųsi atitikmens "ar sugebės, pajėgs" ir pan.
Jums leidus, norėčiau dar kartelį mažą pastabėlę išreikšti, kuri tikrai Jūsų (gan įdomiomis temomis kuriamiems) eiliukams - turėtų būti naudinga.
Sinonimais pamėginkite pažaisti, padėlioti, paieškokite spalvingesnių atitikmių, pakaitaliokite žodžius vietomis... - pagerėtų rimas ir pati išraiška. Nesakau, kad ji bloga ar???
Tikrai, linksmi, nuotaikingi ir aktualūs eiliukai...tik kartais pastebimi momentai, kurie leidžia teigti, jog eiliukus kuriate (kaip ir mūsų dauguma, bent aš - tikrai) ekspromtu...tad lieka maži "svetimkūniai" kontekste. Žinau, kad prieš publikuiojant, truputį paanalizuoti atskirus žodžius tekste - labai geras dalykas. Nesupykite, tai tik geranoriškas pastebėjimas. Labai geranoriškas :)
Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo
Sukurta: 2010-06-12 13:34:53
...labai atsirprašau, bet gal paprašykite, kad ištaisytų klaidą, pėščiomis į pėsčiomis, nesu gramatiškai išprususi, bet čia akivaizdžiai rėžia akį :)...neblogai važiuoti ir su dviračiu, bet pėsčiomis galima kaulus pramankštinti...