eilinį kartą apie Dievo nebuvimą

Sukritikuosiu teoriją ( gal ir visikškai paneigt pasiseks? ): Dievo neigimas yra jo teigimo įrodymas. Jei sakau, kad Dievo nėra, vadinasi sakau, kad jo nėra. Ir jokių gudrybių ir gilybių čia nėra. Jei savo neigime jį paminiu, tikrai jo neteigiu. Jei būtų atvirkščiai...? Jei ta kvaila teorija būtų teisinga, tokias pačias išvadas galima būtų daryti ir apie visus kitus objektus, procesus ar dalykus Žemėje. Tada būtų: jei sakau, kad nėra pinigų, jų vistiek yra, nes neigime tvirtinu jų teigimą. Logiška, kad ši teorija nieko verta. Nes jei ji būtų nors iš dalies teisi, mūsų žodynuose nebūtų žodžio NE ir darinių su juo... Įsivaizduokit, jokių neiginių... vadinasi į VISKĄ sakai TAIp. Absurdas.

--------------------------------------
Žvaigždę, nutolusią per vieną šviesmetį, aš matau tokią, kokia ji buvo lygiai prieš metus. [ tokių žvaigždžių milijardai ] TAI KOKIA GALI BŪTI ASTROLOGIJA???? ( Įsigilinus į reliatyvumo teoriją )
-----------
netobula

2010-06-01 13:40:19

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): netobula

Sukurta: 2010-08-24 18:21:25

O prieš paneigiant kažką tą patį reikia įrodyti? :) Įdomi Jūsų teorija.

Anonimas

Sukurta: 2010-08-17 19:25:46

... Kaip jus galite paneigti tai, - ko negalite įrodyti ??? ... kaip skruzdėlė negali pamatyti ir suvokti vientiso žmogaus, taip mes Dievo, Absoliuto, Vienio ...

Vartotojas (-a): netobula

Sukurta: 2010-06-02 10:32:34

Aš studijuoju rekreaciją ir turizmą bei ekonomiką :) tiesiog domiuosi daugeliu dalyku. Ačiū. Kritikavau tą teoriją apie neigmo teigimą. O įrodė filmas Zeitgeist ;)

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2010-06-01 23:54:54

Manau reik palikt žodynuose "Ne".... kad "taip" skambėtų... O apie Dievus - pritariu Cieksui...

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2010-06-01 19:59:20

... nei teigimu, nei neigimu dievo (ne)buvimo neįrodysim :-)

Anonimas

Sukurta: 2010-06-01 17:33:25

Filosofija verčiama, kaip meilė išminčiai. Fizika yra tikriausias graikų natūrfilosofijos evoliucijos rezultatas. šiuo aspektu skirtumo tarp fizikos ir filosofijos nėra.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-06-01 17:08:32

Net susipainiojau beskaitydamas :) Skaičiau dar... Jūs ne filosofiją studijuojat? Ar fiziką? Įdomiai rašot :)

Vartotojas (-a): netobula

Sukurta: 2010-06-01 16:10:56

laukim mirties, kad pamatytume tą, ko nėra

Vartotojas (-a): Liepa

Sukurta: 2010-06-01 14:52:49

Tai amžinų žmonijos diskusijų tema - Dievas yra, ar Jo nėra... Ateis diena, kai visi tai sužinosime, tereikia turėti truputėlį kantrybės, - lygiai tiek, kiek tęsiasi žmogaus gyvenimas šioje žemėje...

Vartotojas (-a): netobula

Sukurta: 2010-06-01 14:16:34

taip, taip. Bet laiko reliatyvumas buvo inovatyvus jo teorijoje.

Anonimas

Sukurta: 2010-06-01 14:12:07

reliatyvumo teorija yra apie visų dydžių reliatyvumą, ne vien laiko. Vienintelis dydis, vienodas visose atskaitos sistemose, yra šviesos greitis.

Vartotojas (-a): netobula

Sukurta: 2010-06-01 14:03:42

beje vakuumo prileisti neįmanoma, nes vakuumas tai "niekas" :) kai išsiurbsi orą, liks vakuumas, bet jei jis liks, vadinasi jis ne niekas :) pasaka be galo...

Vartotojas (-a): netobula

Sukurta: 2010-06-01 14:02:41

aš skaitau dabar anglų kalba, o santraukų yra nemažai lietuviškai. Reliatyvumo teorija yra apie laiko reliatyvumą, jo tapsmą ketvirtuoju matmeniu. Kur apie žvaigždę, tiesiogiai interpretuojant A.E.

Anonimas

Sukurta: 2010-06-01 13:56:28

...:) reliatyvumo teorija ne apie tai. berods, ji lietuviškai dar neišleista....:)
kai man reikėjo, teko skaityti rusiškai..

O šiaip įdomus pamąstymas.
tam, kad į balioną prileistume vakuumo, pradžioj reikia irš jo išsiurbti orą.

Vakuumas: yra- ar nėra?